"Довідку" автовокзалу віддали дніпропетровцям

2284 0

Ми у соцмережах:

Працівниця центрального автовокзалу Рівного, яка сидить за скляним вікном із написом "Довідка", тепер на телефонні дзвінки не відповідає. За інформацією до неї можна звернутись, лише спілкуючись віч-на-віч. Телефон довідки автовокзалу зберігся, але відповідають тепер на дзвінки рівнян аж у Дніпропетровську.

Відповідають, скаржаться рівняни, погано. І справа не тільки в тому, що міста і села рівненські плутають, а й у тому, що додзвонитись туди неможливо. При цьому автовідповідач постійно радить додзвонювачу скористатись номером телефону, з якого за довідкову інформацію треба платити. Ті, хто скористався цією послугою, розповідають, що хвилина розмови з оператором разом із з'єднанням коштує 4 гривні. Микола Сисюк, голова правління командитного товариства "Рівне-ПАС": — Законодавство передбачає, що автовокзали повинні надавати довідкову інформацію, але не вказує, що зобов'язані у телефонному режимі. Раніше у нас одна людина змушена була відповідати на дзвінки і надавати усну та письмову довідкову інформацію. Для автовокзалу загалом це комерційно невигідно, окрім того, втомлюється людина, яка працює. Восени нам надійшла пропозиція від дніпропетровського ТОВ "Інфосервіс" приєднатися до централізованої довідкової служби автовокзалів. У листопаді ми підписали договір. Ні ми компанії, ні вона нам нічого не платить, тобто прямої вигоди для нас немає. До цієї довідки вже підключено кілька великих автовокзалів України. Згодом приєднаються всі. На довідку можна телефонувати за двома номерами: міським, який був у нас раніше, 23-33-97 та з мобільного — 838. Перший номер — безкоштовної довідки. За нею оператори із Дніпропетровська надаватимуть інформацію про маршрути, тарифи та час відправлення. Якщо ж людина хоче отримати детальнішу інформацію з якогось питання або забронювати квиток, то їй доведеться телефонувати на платну довідку. Чому не можна додзвонитися? Вочевидь, проблеми виникали через погодні умови. Можливо, є й технічні недоліки, але їх виправлять. Коли з'являється щось нове, то спочатку завжди виникають труднощі. Ми контролюємо процес. Наші працівники щодня телефонують на цю довідкову, перевіряючи, як працюють оператори. Зауваження передаємо керівництву служби. Думаю, незабаром усі проблеми зникнуть, тим паче, що з покращенням погодних умов кількість додзвонювачів зменшиться. Та й кількість операторів постійно зростає. У листопаді було шість, тепер — десять. Розмови з абонентами записують, а потім перевіряють, тому зловживань, що хтось зумисне не братиме слухавки, не буде. Зрештою, будь-хто із пасажирів може побачити розклад і тарифи на перевезення на загальноукраїнському сайті "bus.com.ua". Інформація на ньому постійно оновлюється. Окрім того, там можна забронювати квитки. Телефонний оператор із Дніпропетровська матиме доступ до тієї ж інформації, що і наш працівник мав у довідковій. А на деякі запитання, наприклад, чи вийде у рейс якийсь автобус, навіть на місці важко відповісти.

Алла САДОВНИК.
Номери довідкових: центрального автовокзалу: 23-33-97, автостанції "Чайка": 24-94-44, залізничного вокзалу у Рівному: 42-23-75, управління Укртрансінспекції у Рівненській області: 22-57-56


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також