Прокуратура перевірила «Комуненергію» і «Облводоканал»

1809 0

Ми у соцмережах:

Прокуратура перевірила «Комуненергію» і «Облводоканал»

У зв’язку з неодноразовими зверненнями громадян прокуратура області з залученням інших контролюючих органів перевірила проведення КТП «Комуненергія» та ДКП «Рівнеоблводоканал» розрахунків з населенням за спожиті воду і тепло. За результатами перевірки перший заступник прокурора області Микола Лісовий провів нараду.

За словами заступника начальника інспекції з контролю за цінами в Рівенській області Лариси Чайки, грубих порушень у роботі підприємств, відповідальних за постачання тепла і води в наші оселі, виявлено не було. Але були виявлені факти, коли послуги надавались не в повному обсязі, в той час як плата за них стягувалась без змін у розцінках. Одним із прикладів такої невідповідності у розрахунках з населенням п.Лісовий назвав відключення води чи подачу її зі зниженим тиском у нічний час. Однак йому заперечив заступник начальника «Рівнеоблводоканалу» Віктор Лотюк: — Зайвих грошей ми за свою роботу не берем. Адже у правилах роботи підприємства зазначено, якщо перерва у подачі води не перевищує 6 годин, перерахунки не робляться. Окрім цього, споживачі і в період, коли вода подається, встигають витратити її добову норму. Перерахунки за відсутність в оселях рівнян тепла, як пояснила заступник начальника КТП «Комуненергія» Тетяна Маціщук, проводяться при умові невчасного початку опалювального сезону, дострокового його завершення та відхиленнях температурного режиму (якщо температура нижча за 18 градусів). Якщо зміни у розцінках у перших двох випадках можна простежити в жовтні та квітні, то з температурою складніше. Для того, щоб зафіксувати її відмінність від норм, п.Тетяна порадила звертатись безпосередньо до працівників «Комуненергії». Щоправда, у деяких будинках, наприклад на вул.Київській, 44, Ювілейній, 5 і 9 взагалі неможливо «підняти» температуру. І вина у цьому не «Комуненергії», а будівельників, які їх зводили. А ось з приводу гарячої води, то, стверджує п.Маціщук, підприємство, по-перше, бере оплату за її подачу з розрахунку 2,6 куб.м на 1 людину замість 3,2, оскільки вона подається лише 6 годин на добу, по-друге, якщо вода не досить гаряча — з власної ініціативи проводить зменшення оплати за її подачу. — За грудень ми зменшили нарахування населенню за гарячу воду на 110 тис. грн., іншим споживачам — на 50 тис.— розповіла п.Маціщук. — І якщо не бачити в нас ворога, то можна ліквідувати будь-яку проблему з подачею води чи тепла. Окрім цього, раджу нашим користувачам уважно читати квитанцію про оплату, де міститься вся інформація про перерахунки, а якщо вона не надійшла, телефонувати за номером 050.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також