Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

За освітою я мовник. Тож під час навчання в інституті, який ще не перейменували тоді в університет, мусив прочитати і прослухати чималий шмат інформації щодо мовного питання. Про те, як ця мова розвивається, і таке інше. Одразу зізнаюся — тоді це було мені не дуже цікаво.

Була школа — стала пам'ятка архітектури?


Колишнє приміщення ЗОШ №14 на вул. Залізничній, 34, яке міська влада Рівного збиралася продати з аукціону під приватний дитячий садок, невдовзі може отримати новий статус. Як виявилося, тепер це не просто напіврозвалена стара хатина з котельнею, спортзалом та майстернею в окремих корпусах, а… потенційна пам'ятка архітектури місцевого значення.
 

Перукар Ірина Раєвська: «Головне — природність образу»

10-11-2011

Останнім часом у Рівному тільки й чути про перемоги та здобутки перукаря Ірини Раєвської. То на міжнародному конкурсі перукарської майстерності здобула переможне місце, то вдало виступила на всеукраїнському. Сьогодні Ірина — одна з найуспішніших і найпопулярніших майстринь міста, яка обслуговує вибагливих клієнтів, серед яких є і чиновники, і ведучі телеканалів, і моделі. Про те, чому стала перукарем, наскільки творча і водночас прибуткова ця професія, Ірина Раєвська розповіла кореспонденту «РВ».

Перукар

Ірина Раєвська робить зачіску моделі на всеукраїнському конкурсі

— Ірино, стати перукарем — це була необхідність чи мрія?

— Мабуть, таки мрія. Мені з дитинства подобалося експериментувати із зачісками. У школі я стригла і фарбувала подружок, чого вчилася самотужки. Половина дівчат зі школи просили мене робити їм «поставлені чубчики», коли це було модно.

Я виховувалася в родині вчителів, вчилася гри на фортепіано. Батьки вважали професію перукаря непрестижною і прагнули, щоб я теж викладала. Мабуть, тому я пішла навчатися в Інститут слов’янознавства на викладача іноземної мови. І хоча закінчила навчання з відзнакою, викладачем так і не стала — пішла працювати секретарем у Рівненський професійний ліцей. Тодішній директор ліцею Володимир Пачібула і підштовхнув мене до думки врешті зайнятися улюбленою справою. Пішла на півторарічні курси й вивчилася на перукаря, модельєра і манікюрницю. Почала викладати в ліцеї перукарську майстерність і паралельно працювати за своєю професією.

— Що вам більше подобається — працювати перукарем чи вчити цієї професії інших?

— Добре, що мене не змушують вибирати, тому що мені подобається й те й інше. Мені подобається ділитися своїми знаннями. Я в захваті від того, що деякі мої учні перевершують свого вчителя. Значить, я чогось їх навчила. Майже всі мої учні працюють за професією перукаря або ж відкрили свої перукарні. Дев’ять з них цього року стали переможцями різних змагань. З іншого боку, я б втратила свої навички, якби не практикувалася, тому маю своїх клієнтів, на яких випробовую нові зачіски, нові методи стрижки і схеми фарбування.

— Наскільки професія перукаря сьогодні затребувана? Чи можна реалізувати себе так, щоб отримувати достойний заробіток?

— Ви бачили, скільки оголошень сьогодні на зразок «Потрібен перукар»? Багато, правда? Це відповідь на ваше запитання. Відкриваються нові перукарні, і мене нерідко просять прислати на роботу своїх учнів. Чимало з них їдуть працювати до Києва, в інші міста і непогано там працевлаштовуються, проте й у Рівному можна себе реалізувати, якщо маєш золоті руки. Наприклад, моя офіційна зарплата як викладача — 1000 гривень. Проте, звісно, цього мало для сімейної людини. Завдяки роботі з клієнтами я заробляю достатньо.

— А хлопців серед ваших учнів багато?

— Бувають роки, коли набираємо аж п’ять охочих, цього року, наприклад, немає зовсім. Проте я помічаю, що ця професія стає все більше популярною серед хлопців. І, до речі, так склалося, що клієнти-жінки довіряють більше майстру-чоловіку, а клієнти-чоловіки — майстру-жінці. Хлопці, які хочуть бути і стають перукарями, — зазвичай дуже творчі особистості. Можливо, навіть дещо жіночні. Хоча талант, звісно, від статі не залежить. Головне, щоб людина мала творчі нахили — любила музику, малювання, дивилася модні покази. Наприклад, те, що я вчилася грати на фортепіано, розвинуло в мені творчі здібності.

— А вам не пропонували відкрити свою перукарню?

— Пропонували і неодноразово, маю спонсора, який готовий дати на це гроші. Проте навіщо це мені? Якщо відкрию перукарню, не буду розвиватися як майстер, адже не матиму часу відвідувати семінари, майстер-класи, брати участь в конкурсах.

— Хто оплачує участь у конкурсах?

— Спонсор — мої руки (сміється). Насправді це дуже великі затрати — на костюм для моделі, засоби, прикраси. Часом допомагають друзі — дизайнери, стилісти. Вони беруть участь в конкурсах разом зі мною, адже це для них теж реклама. Крім того, зі мною сьогодні працювати престижно. Дівчата з модельних агентств просять, щоб я взяла їх із собою як моделей.

— Чи великих затрат потребує ця професія?

— Наприклад, я цього року купила інструментів на три тисячі гривень, адже якісний інструмент — якісне виконання робіт. Кожен перукар повинен мати свої фени й утюжки, не кажучи вже про те, що щороку з’являються якісь нові інструменти, які ти мусиш купувати, щоб іти в ногу з модними тенденціями. Це і машинки для малювання по тушовці, трафарети на зачіски. А нещодавно з’явилися вже навіть гумки з гачком або невидима силіконова сітка для зачісок.

— Талановитий перукар — це той, від якого клієнт йде задоволеним. Як цього досягаєте ви?

— Майстер-перукар має бути насамперед спостережливим. От приходить до мене клієнт, я звертаю увагу, як він одягнений. Якщо надає перевагу спортивному одягу, роблю коротку спортивну стрижку, якщо це VIP-клієнт чи чиновник — надаю перевагу класичній, спокійній, але з модними тенденціями в кольорі. Ти маєш бути і психологом для клієнта, і лікарем, і просто другом.

— Скільки, якщо не секрет, коштує у вас стрижка?

— Розцінка — річ індивідуальна, вона залежить не тільки від перукаря, а й від препаратів та засобів, які він використовує. Одному можна запропонувати найдорожчі, для іншої людини є певна ціна, межу якої вона переступити не може. Є пропозиції для VIP-клієнтів і для економ-класу. В середньому у мене стрижка коштує від 50 до 100 гривень. Класична, наприклад, — 50 грн. Весільна зачіска — від 200 до 600 грн.

— Ви постійно буваєте на семінарах в столиці і не тільки, берете участь у всеукраїнських і міжнародних конкурсах і, мабуть, як ніхто, знаєте про наймодніші тенденції цього сезону…

— Тренд цього сезону — натуральні кольори, натуральне довге волосся. Немодні — яскраві руді кольори, мідні й інші. Щодо вечірніх зачісок, то спостерігається повернення до 60-70-х років а-ля Бріджит Бардо. Одна з наймодніших зачісок — бабета. Модні також крупні локони, але водночас і пряме волосся. Серед процедур клієнти нині надають перевагу ламінуванню, біозавивці та біовипрямленню волосся. Головне — природність вашого образу. Це стосується також і одягу, і макіяжу.

Олександр Лащук: «Двері, сейфи, стіл в ОДА»


Як тільки у наших краях з'явились забезпечені бурштинокопачі, то будівельна галузь Рівненщини почала розвиватись небаченими темпами.
 
Читайте також:

Букет прикрасить і сухоцвіт, і комаха...
№82, 10-11-2011

 «Ти тільки малюй!»
№80, 3-11-2011

Опер на пенсії облаштував парк «для душі»
№72, 6-10-2011

Хоче не дивитися фільми, а зніматися у них
№70, 29-9-2011

Фермер Олександр Бескід: «Відпочиваємо на південному березі... Сатиєва»
№57, 11-8-2011

Олег Червонюк: «Я мрію, щоб дорогу Рівне-Хмельницький зробили нормальною»
№33, 12-5-2011

Михайло Іванів: «Не терплю фальші ні в музиці, ні в житті»
№33, 12-5-2011

Олег Сало: «Управління було — немов товариство з обмеженою відповідальністю»
№28, 14-4-2011

Павло Лобуренко: «Якби Союз не розвалився, ми були б уже на Марсі»
№26, 7-4-2011

Сергій Качуровський: «Усі архівні матеріали колись будуть розсекречені»
№22, 24-3-2011

Слово про людину…
№22, 24-3-2011

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.