Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

Упевнений, що понад половина жителів Рівного, навіть ті декілька тисяч, що мешкають на цій вулиці, не знають, на честь чого вона названа «Відінською». Більше того — вже другий десяток років народ називає цю вулицю «ВідЕнською», як таку, що названа іменем столиці Австрії за аналогією з «віденською кавою» та «віденськими булочками».
 

На себе — вишиванку, на продаж — «лівий» adidas

За підробку власник льонокомбінату Олег Червонюк відповідатиме у суді

22-1-2015

Те, що у фірмовому магазині льонокомбінату продавали одяг із надписом adidas, довгий час нікого не дивувало. Хіба мало того "адідасу" по базарах та магазинах? Але знайшлись у Рівному люди, які спочатку придбали льонокомбінатівський adidas, а потім подали до суду за фальсифікацію всесвітньо відомої торгової марки. Одразу після цього "адідаси" із магазину льонокомбінату зникли. Залишились вишиванки, в яких так любить фотографуватися Олег Червонюк (на фото). Може, і до суду він прийде у вишиванці. Не в "адідасі" ж! Якщо взагалі прийде. Червонюк і не такі суди вигравав!

Червонюк магазин

Євгенія Ступчук, представник у справі:

— Хлопці купили спортивні кофти з написом "adidas", а потім написали правовласнику, чи укладав він договір із Рівненським льонокомбінатом. Їм відповіли, що про такого рівненського виробника вперше почули і що ліцензії йому не видавали. Тому хлопці і звернулися до суду. Вони не хочуть, щоб в Україні продавали фальсифіковану продукцію.

Світлана Сирота, прес-секретар Рівненського льонокомбінату:

— Поки немає жодних офіційних документів у справі. Ми не знаємо навіть, які претензії нам висувають. Льонокомбінат не виготовляє фальсифікованої продукції. У нас є дві власні запатентовані торгові марки, працює дизайнерський відділ, який розробляє моделі, вивчає попит на ринку. І не лише українському, а й за кордоном. Нехай юристи позивачів доведуть, що знайшли фальсифікат. Позов до суду, про який ми чули, у часі збігається з тиском на льонокомбінат. Вважаємо, що це акція проти нас, зокрема, від наших конкурентів. Китайські та турецькі виробники втрачають свій сегмент ринку через нас.

Юрій Трачук, патентний повірений у Рівненській області:

— До підприємства Олега Червонюка має претензію і "Nike", яке збирається позиватися до льонокомбінату за використання їхнього бренду. Якщо через суд буде доведено, що у Рівному таки виготовляли підробку, підприємству доведеться компенсувати правовласникам кошти, які були виручені за продаж підробок, а також сплатити суму, яку б мали віддати за ліцензію на виробництво одягу відомого бренду.

Наша область — це просто клондайк фальсифікацій відомих брендів. До прикладу, у Дубні підприємець торгував на ринку спортивним взуттям під вивіскою adidas, за це сплатив штраф, а усю підроблену продукцію було конфісковано і знищено. Дуже багато підробок сумок, рюкзаків, парасоль відомих брендів. В "Епіцентрі" торгували футболками із брендом "Маша и медведь". Правда, в останньому випадку правовласнику компенсацію сплатив кременчуцький виробник цього одягу.

Мар'яна Мальчик, завідувач кафедри маркетингу НУВГП:

— Маловідомі товаровиробники використовують розрекламовані бренди задля прибутку. Затрати на одяг у них залишаються ті ж самі, але використовуючи відомий напис і не рекламуючи свій бренд, вони піднімають ціну і економлять на рекламі.

Варто ще розуміти психологію поведінки споживача. Очевидно, що брендові речі продаються лише у спеціалізованих магазинах. Але дехто їх іде шукати на стихійні ринки, сподіваючись, що натрапить на річ такої ж якості, яку пропонує справжній виробник. А якщо вже покупець купує цю "брендову річ", то він обов'язково підсвідомо хоче, щоб усі бачили, що він ходить у брендовому одязі. До речі, не той шрифт чи навіть ширина шрифту, навіть якщо назва однакова — це вже не вважається підробкою. Ніби й зрозуміло, що товаровиробник, пишучи "Nike", хотів привернути увагу покупця і що він таки заробить на бренді, але якщо напис хоч трохи відрізнятиметься від оригінального, власник відомого бренду судові справи не виграє.

Наталія Свентах, дизайнер одягу:

— Якщо на одязі написи великими літерами "adidas", "Nike", "D/G" і т.д. — це несмак. Наші люди все ще не цінують своїх українських виробників чи дизайнерів. Покупці хочуть, вочевидь, виглядати так, ніби вони мають можливість купувати брендовий одяг, але це справляє інший ефект. Втім, думаю, з часом ця тенденція зникатиме.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Занурилися в освячену воду
№5, 19-1-2015

Марш миру в Рівному
№4, 19-1-2015

Почім «ідеали революції»?
№4, 15-1-2015

Заступника обласного голови упіймали на хабарі

Вижили лише водій та дитина
№3, 12-1-2015

Що подарували суддям Рівного?
№2, 6-1-2015

Діда Мороза виганяють із Здолбунова
№96, 30-12-2014

На Різдво у церкві буде бійка?
№95, 30-12-2014

Кіднепінг по-дубенськи
№95, 25-12-2014

У Корилкевича ледь не вкрали онука

Розбій на 100 тисяч
№94, 23-12-2014

Двоє з пістолетом відібрали у безробітного сто тисяч доларів
№93, 18-12-2014

Хто поклав гроші в офіцерський кітель Дубинецького?
№93, 18-12-2014

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола НЕСЕНЮК. Головний редактор — Валентина ШАХ valensrv@gmail.com. Редактор сайту — Алла Садовник allasadovnuk@i.ua.
Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com. Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук pinkrime@gmail.com.
Телефони редакції: (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика