Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

У часи мого дитинства усі без винятку жили подвійним життям. Тому що офіційно ми будували комунізм, про що говорили по радіо, показували по телевізору та писали в газетах. Неофіційно ж кожен жив своїм життям, ніяк із тим комунізмом не пов'язаним.

«ДНК» довжиною у 150 років


Я завжди дуже скептично ставився до письменницьких антологій, укладених видавництвом «Клуб сімейного дозвілля», адже практично завжди написані там історії були створені на замовлення і не дуже цікавили самих авторів. Але, на диво, збірка короткої прози «ДНК», до якої увійшли історії Сергія Жадана, Юрія Винничука, Ірени Карпи, Олександра «Фоззі» Сидоренка, Макса Кідрука, Андрія Кокотюхи та Володимира Рафєєнка, утворила цільний текст, який зачіпає до глибини душі.
Loading...
Loading...
 

На себе — вишиванку, на продаж — «лівий» adidas

За підробку власник льонокомбінату Олег Червонюк відповідатиме у суді

22-1-2015

Те, що у фірмовому магазині льонокомбінату продавали одяг із надписом adidas, довгий час нікого не дивувало. Хіба мало того "адідасу" по базарах та магазинах? Але знайшлись у Рівному люди, які спочатку придбали льонокомбінатівський adidas, а потім подали до суду за фальсифікацію всесвітньо відомої торгової марки. Одразу після цього "адідаси" із магазину льонокомбінату зникли. Залишились вишиванки, в яких так любить фотографуватися Олег Червонюк (на фото). Може, і до суду він прийде у вишиванці. Не в "адідасі" ж! Якщо взагалі прийде. Червонюк і не такі суди вигравав!

Червонюк магазин

Євгенія Ступчук, представник у справі:

— Хлопці купили спортивні кофти з написом "adidas", а потім написали правовласнику, чи укладав він договір із Рівненським льонокомбінатом. Їм відповіли, що про такого рівненського виробника вперше почули і що ліцензії йому не видавали. Тому хлопці і звернулися до суду. Вони не хочуть, щоб в Україні продавали фальсифіковану продукцію.

Світлана Сирота, прес-секретар Рівненського льонокомбінату:

— Поки немає жодних офіційних документів у справі. Ми не знаємо навіть, які претензії нам висувають. Льонокомбінат не виготовляє фальсифікованої продукції. У нас є дві власні запатентовані торгові марки, працює дизайнерський відділ, який розробляє моделі, вивчає попит на ринку. І не лише українському, а й за кордоном. Нехай юристи позивачів доведуть, що знайшли фальсифікат. Позов до суду, про який ми чули, у часі збігається з тиском на льонокомбінат. Вважаємо, що це акція проти нас, зокрема, від наших конкурентів. Китайські та турецькі виробники втрачають свій сегмент ринку через нас.

Юрій Трачук, патентний повірений у Рівненській області:

— До підприємства Олега Червонюка має претензію і "Nike", яке збирається позиватися до льонокомбінату за використання їхнього бренду. Якщо через суд буде доведено, що у Рівному таки виготовляли підробку, підприємству доведеться компенсувати правовласникам кошти, які були виручені за продаж підробок, а також сплатити суму, яку б мали віддати за ліцензію на виробництво одягу відомого бренду.

Наша область — це просто клондайк фальсифікацій відомих брендів. До прикладу, у Дубні підприємець торгував на ринку спортивним взуттям під вивіскою adidas, за це сплатив штраф, а усю підроблену продукцію було конфісковано і знищено. Дуже багато підробок сумок, рюкзаків, парасоль відомих брендів. В "Епіцентрі" торгували футболками із брендом "Маша и медведь". Правда, в останньому випадку правовласнику компенсацію сплатив кременчуцький виробник цього одягу.

Мар'яна Мальчик, завідувач кафедри маркетингу НУВГП:

— Маловідомі товаровиробники використовують розрекламовані бренди задля прибутку. Затрати на одяг у них залишаються ті ж самі, але використовуючи відомий напис і не рекламуючи свій бренд, вони піднімають ціну і економлять на рекламі.

Варто ще розуміти психологію поведінки споживача. Очевидно, що брендові речі продаються лише у спеціалізованих магазинах. Але дехто їх іде шукати на стихійні ринки, сподіваючись, що натрапить на річ такої ж якості, яку пропонує справжній виробник. А якщо вже покупець купує цю "брендову річ", то він обов'язково підсвідомо хоче, щоб усі бачили, що він ходить у брендовому одязі. До речі, не той шрифт чи навіть ширина шрифту, навіть якщо назва однакова — це вже не вважається підробкою. Ніби й зрозуміло, що товаровиробник, пишучи "Nike", хотів привернути увагу покупця і що він таки заробить на бренді, але якщо напис хоч трохи відрізнятиметься від оригінального, власник відомого бренду судові справи не виграє.

Наталія Свентах, дизайнер одягу:

— Якщо на одязі написи великими літерами "adidas", "Nike", "D/G" і т.д. — це несмак. Наші люди все ще не цінують своїх українських виробників чи дизайнерів. Покупці хочуть, вочевидь, виглядати так, ніби вони мають можливість купувати брендовий одяг, але це справляє інший ефект. Втім, думаю, з часом ця тенденція зникатиме.

Алла САДОВНИК.

Loading...
 
Читайте також:

Занурилися в освячену воду
№5, 19-1-2015

Марш миру в Рівному
№4, 19-1-2015

Почім «ідеали революції»?
№4, 15-1-2015

Заступника обласного голови упіймали на хабарі

Вижили лише водій та дитина
№3, 12-1-2015

Що подарували суддям Рівного?
№2, 6-1-2015

Діда Мороза виганяють із Здолбунова
№96, 30-12-2014

На Різдво у церкві буде бійка?
№95, 30-12-2014

Кіднепінг по-дубенськи
№95, 25-12-2014

У Корилкевича ледь не вкрали онука

Розбій на 100 тисяч
№94, 23-12-2014

Двоє з пістолетом відібрали у безробітного сто тисяч доларів
№93, 18-12-2014

Хто поклав гроші в офіцерський кітель Дубинецького?
№93, 18-12-2014

Реклама на сайті

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола НЕСЕНЮК. Головний редактор — Валентина ШАХ valensrv@gmail.com. Редактор сайту — Алла Садовник allasadovnuk@i.ua.
Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com. Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук pinkrime@gmail.com.
Телефони редакції: (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика