Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

За освітою я мовник. Тож під час навчання в інституті, який ще не перейменували тоді в університет, мусив прочитати і прослухати чималий шмат інформації щодо мовного питання. Про те, як ця мова розвивається, і таке інше. Одразу зізнаюся — тоді це було мені не дуже цікаво.

Була школа — стала пам'ятка архітектури?


Колишнє приміщення ЗОШ №14 на вул. Залізничній, 34, яке міська влада Рівного збиралася продати з аукціону під приватний дитячий садок, невдовзі може отримати новий статус. Як виявилося, тепер це не просто напіврозвалена стара хатина з котельнею, спортзалом та майстернею в окремих корпусах, а… потенційна пам'ятка архітектури місцевого значення.
 

Ігри розуму: студенти змагались на чемпіонаті «Smart Challenge»

10-6-2015

РЕНОМЕ

Нові ідеї, свіжі погляди та неординарні рішення — виявити молодих і талановитих вирішили організатори першого рівненського чемпіонату «Smart Challenge», що відбувся 6 червня у креативному просторі НУВГП. З ініціативи організації «Smart People» та за підтримки групи компаній «РЕНОМЕ», а також компаній «Ескада-М», КТС та «Домова служба», рівненські студенти мали змогу спробувати свої сили у вирішенні справжньої бізнес-ситуації. Участь у заході взяли 7 команд, що складалися зі студентів вищих навчальних закладів Рівного.

РЕНОМЕ

РЕНОМЕ

Учасники отримали завдання розв’язати бізнес-кейс, який базувався на реальній ситуації з досвіду діяльності групи компаній «РЕНОМЕ». Для цього потрібно було вивчити подану ситуацію, з’ясувати суть проблеми, запропонувати рішення й аргументувати його. Після трьох годин напруженої роботи учасники презентували свої рішення експертному журі. У результаті перемогу отримала команда «GreenКи» (НУВГП), яка проведе час у компанії генерального директора групи компаній «РЕНОМЕ» Надії Федорівни Гладкевич за бізнес-ланчем. Друге і третє місця, посіли команди «Пельмені» (збірна команда індивідуальних учасників) та «Квадрант» (РДАК). Серед нагород для них запрошення на інтерв’ю й екскурсії в офіси компаній «РЕНОМЕ» та «Ескада-М», а також корпоративне навчання від КТС.

Група компаній «РЕНОМЕ» постійно підтримує молодіжні проекти, адже це завжди нові ідеї, нові неординарні погляди на звичні речі.

Читайте також по темі:

Олександр Лащук: «Двері, сейфи, стіл в ОДА»


Як тільки у наших краях з'явились забезпечені бурштинокопачі, то будівельна галузь Рівненщини почала розвиватись небаченими темпами.
 
Читайте також:

У боях на сході загинув солдат-розвідник
№40, 9-6-2015

За котел — п'ять тисяч гривень у подарунок
№40, 9-6-2015

У санаторії відправлять 1110 рівнян
№40, 9-6-2015

Автомобілі не тільки ретро, а й електро
№40, 9-6-2015

Переселенцям виплатили понад 10 мільйонів
№40, 9-6-2015

У Здовбиці освятили джерело
№40, 9-6-2015

"Ревізор" про Рівне покажуть у вересні
№40, 9-6-2015

Берташ повернувся
№40, 9-6-2015

Ризики об'єднання громад, про які не говорять
№39, 5-6-2015

Житимуть у… водонапірній вежі
№39, 4-6-2015

Рівняни хочуть купити електроавтобус
№39, 4-6-2015

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.