Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

Упевнений, що понад половина жителів Рівного, навіть ті декілька тисяч, що мешкають на цій вулиці, не знають, на честь чого вона названа «Відінською». Більше того — вже другий десяток років народ називає цю вулицю «ВідЕнською», як таку, що названа іменем столиці Австрії за аналогією з «віденською кавою» та «віденськими булочками».
 

Туристку з Японії збив потяг... у Тунелі кохання

11-6-2015

38-річна Юка Нісхізава — не перша японка, яка побувала у так званому Тунелі кохання, що біля Клеваня в Рівненському районі. Але стала першою з численних туристів, яка потрапила... під потяг, що іржавими коліями на невеликій швидкості проїжджає там раз чи два на день. З відкритим переломом стегна пані Нісхізава відвезли до обллікарні, де її прооперували рівненські лікарі. А в суботу літаком травмовану туристку відправили до Франції.

Тунель кохання потяг знак

Трапилося це 2 червня. Юка Нісхізава сама приїхала у Клевань по обіді і пішла фотографувати Тунель кохання. Як потім розповідала, мріяла побувати саме у цьому місці — завдяки Інтернету звістка про клеванську природну «родзинку» давно знають в усьому світі. Два роки тому японська фірма-виробник цифрової техніки Fujifilm зняла рекламу у Тунелі, а потім з'явився і японський фільм про нещасне кохання, знятий у Клевані, тож із того часу інтерес японців до Рівненщини тільки зріс.

Щоб потрапити до Тунелю, можна замовити екскурсію — людей, які возять туристів до Клеваня, чимало. Проте Юка Нісхізава поїхала сама. Жінка фотографувала Тунель в той час, коли колією саме їхав потяг.

Любов Гуда із СЗГ УМВС у Рівненській області:

— Зазвичай потяг іде дуже повільно, постійно сигналячи. Машиніст, побачивши туристку на коліях, почав сигналити ще інтенсивніше. Жінка не сходила, все фотографувала. Коли потяг вже був майже поруч, вона таки відійшла. Але, очевидно, недостатньо далеко, не врахувала габаритів локомотива. Потяг її зачепив. Скривавлену жінку помітили продавці сувенірів, вони і викликали «швидку». Японку привезли до Рівненської районної лікарні у Клевані, у приймальному відділенні їй надали першу медичну допомогу і відправили у Рівненську обласну лікарню.

Іван Зима, головний лікар Рівненської обласної клінічної лікарні:

— У жінки був відкритий перелом стегна. Ми її прооперували. Травма була нескладна — подібних операцій наші спеціалісти роблять по кілька на день. Але страхова компанія вирішила переправити її до Франції. У суботу жінку забрали з відділення і літаком переправили у Францію, а звідти вже будуть відправляти, мабуть, до Японії. Страхова компанія, думаю, має домовленості з французькою клінікою, тому вважала за краще лікувати японку там.

Володимир Мокляк, заступник голови Клеванської селищної ради:

— Дуже багато туристів приїжджає до нас. Щонайменше раз на місяць бувають великі іноземні екскурсії. А скільки іноземців приїжджають самі — ніхто й не порахує. Шлях до Тунелю є на «Гугл картах».

Популярний за кордоном та в Україні Тунель кохання хотіли зробити свого часу офіційним туристичним об'єктом, проте це неможливо за українським законодавством. Бо тунель — чинна залізнична колія, тобто місце підвищеної небезпеки. Але туристів звідти ніхто поки що виганяти не збирається. Навпаки, навчилися з цього мати користь. Територію прибирають, а на туристах місцеві потрохи заробляють. Принаймні приїжджі без сувенірів, води та смаколиків не залишаться.

Навчилися ділити територію з туристами і машиністи. Тунелем їздять помалу і обов'язково сигналячи. Потяг та колія належать оржівському деревообробному комбінату. Возять деревину до чи від залізничної станції у Клевані. Визначеного графіка нема. Час від часу працівники підстригають дерева, щоб гілля не заважало рухові потяга. Позаминулого року навіть з'явилася інформація, що тунель хочуть вирубати. Аби не заважав. Трохи дерев таки зрубали, міліція відкрила щодо цього кримінальне провадження, але Тунель кохання не знищили. Нині, кажуть, місцині загрожує інша проблема — бобри. Їм також до вподоби тунель, щоправда, як будівельний матеріал для греблі.

Додамо, що Тунель кохання з'явився не випадково. Дерева біля колії за СРСР насадили навмисне, тому що вона прилягає і до оржівської військової частини. Насадження мали слугувати природним укриттям для потягів з військовою технікою.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Дитина мало не згоріла в авто
№40, 9-6-2015

Життя без «Азоту»
№39, 4-6-2015

Таємна гулянка «губернатора» (Оновлено)
№38, 28-5-2015

На автовокзалі «Чайка» шукали міну
№37, 26-5-2015

Страшна втеча Сергія Радченка
№36, 21-5-2015

Смерть на зустрічній смузі
№35, 19-5-2015

В меню «Магната» — мордобій
№34, 14-5-2015

Під вікнами Чугуннікова торгують зброєю
№33, 7-5-2015

«Верес» у мішку
№32, 30-4-2015

Хомко контролюватиме розмноження так, як скажуть рівняни?
№31, 28-4-2015

Злодій ловить злодія
№30, 23-4-2015

Рівненську міліцію знову обікрали

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола НЕСЕНЮК. Головний редактор — Валентина ШАХ valensrv@gmail.com. Редактор сайту — Алла Садовник allasadovnuk@i.ua.
Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com. Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук pinkrime@gmail.com.
Телефони редакції: (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика