Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Тридцять років тому мав нагоду познайомитися з головним інженером одного з будівельних управлінь Рівного. Підлеглі цього інженера якраз споруджували черговий цех на хімічному комбінаті за селом Городок.

Виростила двохметрову лілію в саду


Біля будинку Олени Гумінської, яка працює архіваріусом в державному архіві в Рівненській області, розкинувся розкішний квітник. Пані Олена каже, що садівництво і квітникарство не належить до її улюблених занять. Проте велетенська лілія, яка виросла в її саду, спростовує цю думку.
 

«Пасажиро-кілометр» подорожчав

5-1-2017

Перевізники Рівненщини на 20% підвищують плату за проїзд у міжміському транспорті. Платити більше деякі мешканці області, втім, почали ще раніше. Наприклад, всі, хто їздить маршрутками у бік Луцька, вже відчули подорожчання тарифу. А на черзі — підвищення плати за проїзд у міських маршрутках Рівного.

маршрутки

Досі ціна за «пасажиро-кілометр» в області становила 55 копійок. Тепер на приміських маршрутах вона буде 65 коп., а на міжміських — 60 коп. Тож у середньому вартість проїзду підніметься на 20%. Наприклад, якщо досі до Дубна проїзд коштував 22 грн., то після подорожчання — приблизно 27 грн.

Валентин Демчук, президент ГО «Союз перевізників України»:

— З 1 січня зріс розмір мінімальної заробітної плати, до якої в країні прив'язані всі податки. Для перевізників у цьому році податки зростуть утричі, окрім того, росте у ціні долар, а з ним — вартість пального, автозапчастин. Перевізники розуміють, що пасажири будуть невдоволені підвищенням тарифів, але це не примха підприємців. На відміну від інших, перевізники не можуть звільнити водіїв і платити зарплату у конвертах.

Подорожчає не лише проїзд, зросте вартість усіх послуг. Підвищення мінімальної заробітної плати — це добре, але законодавець мав би врахувати всі наслідки такого кроку. Потрібно було прив'язувати податки не до мінімальної зарплати, а до прожиткового мінімуму, до прикладу.

Сусідні області вже підняли вартість проїзду. Оскільки до Луцька з Рівного їздить волинський перевізник, на цьому маршруті вартість проїзду стала вищою ще раніше. Рівненські перевізники ж вирішили підвищити плату за проїзд з 5 січня. В області — вільний тариф, тому затвердження не потребує. Гірша ситуація у Рівному. Там навіть на хороших маршрутах перевізники вже не можуть вийти на рентабельний рівень, але підняти вартість проїзду без затвердження міської влади не можуть. Думаю, незабаром у місті розглядатимуть це питання.

До речі, перевізники вже хочуть відмовлятися від частини маршрутів. Зокрема, перевізник, який має маршрут до Садових ділянок, закінчив рік з 15% збитків, бо ніхто не компенсує за проїзд пільговиків, хоча місцеві бюджети кошти на це мають.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Трішки про "Пєльменя" і бурштинову мафію
№51, 4-1-2017

Як заради грошового корита депутати облради об’єдналися
№52, 30-12-2016

Мільйонери з Господарського суду
№52, 30-12-2016

Рівненський аеропорт: затяжний період безгосподарності
№52, 29-12-2016

Спростування
№51, 28-12-2016

Вараш-Кузнецовськ: психологічно-патріотичний конфлікт
№51, 25-12-2016

Відмовляються від котелень
№50, 23-12-2016

Мільйонери з Господарського суду
№51, 23-12-2016

Три стадіони для «Вереса»
№51, 22-12-2016

Півдня націоналізований. Гроші є
№50, 19-12-2016

Не Хомко, а Кароліна?
№50, 16-12-2016

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.