Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

Майже чверть століття тому газета «Рівне Вечірнє» запропонувала збудувати в наших краях космодром замість Байконуру, який опинився у Казахстані. Логіка була залізна — Україна будує космічні кораблі і має їх звідкись запускати! То чому не з Полісся? Звісно, це був жарт, який гідно оцінили наші тодішні читачі.
Loading...
Loading...
 

Маршрутки будуть дорожчими, але не чистішими

12-1-2017

З кожним подорожчанням проїзду в громадському транспорті рівняни сподіваються на поліпшення комфорту під час поїздки. А даремно. Бо хоч в угодах і зазначено такі вимоги, та дотримання чистоти ніхто не контролює.

маршрутки

На Рівненщині нові, збільшені на 20% тарифи на міжміські та приміські пасажирські перевезення запроваджують з 10 січня. Перевізники погодилися не псувати рівнянам настрій на Різдво і відтермінували на кілька днів підвищення тарифів. Проте на більші уступки йти не збираються. Та й в ОДА, яка підписує договори з перевізниками, жодних додаткових вимог перед підприємцями не ставлять.

Федір Мисюра, начальник обласного управління інфраструктури:

— Перевізники погодилися не підвищувати вартість проїзду до 10 січня, хоча я просив почекати до 20-х чисел. Якби від ОДА залежало затвердження тарифів, я би поставив меншу вартість пасажиро-кілометра. Але загалом підвищення плати за проїзд — обґрунтоване, бо ж і мінімальна зарплата зросла, і пальне подорожчало. Чомусь всі так боляче реагують лише на підняття плати за проїзд. На ринку ціни он як вискочили, і не на 20-30%!

До речі, восени один з перевізників відмовився від чотирьох маршрутів на Зарічненщину. Поки що інші підприємці мовчать, але вони ще не почали працювати з новими податками.

Я стараюся інспектувати маршрути. Коли бачу, що транспорт іржавий чи щось подібне, викликаю перевізника і прошу усунути недоліки. За технічним станом маршруток мали б стежити патрульні та управління превентивної діяльності. За іншим — трансінспекція.

На жаль, перевізники наразі не мають можливості купувати нові автобуси — закордонні дорогі. А українського виробництва коштують 1,4 млн. грн., але у цих автобусах навіть двері щільно не зачиняються. Та й у нас дороги такі до сіл, що на деяких маршрутах БАЗи не витримують.

Алла САДОВНИК.

Loading...
 
Читайте також:

Сало відпочиває
№1, 11-1-2017

Цілюща вода повернулася
№1, 5-1-2017

Будинок контрактів — під церемонії
№52, 1-1-2017

У Боремелі 1 січня — вибори
№52, 29-12-2016

Поліцію Рівненщини очолив генерал
№51, 27-12-2016

Директора філармонії обрали без питань
№51, 22-12-2016

Ліс на експорт: зло чи благо?
№51, 22-12-2016

«Рівнеазот» може зупинитись, бо нема як довозити працівників?
№50, 15-12-2016

Рівненські енергетики «зімітували» тендер
№49, 9-12-2016

«Вкрадені» обіди
№49, 8-12-2016

На Володимиреччині чиновники на півроку розтягли проведення тендеру й віддали перемогу найдорожчому учаснику

Через Дубно піде швидкий нічний потяг
№48, 8-12-2016

Реклама на сайті

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола НЕСЕНЮК. Головний редактор — Валентина ШАХ valensrv@gmail.com. Редактор сайту — Алла Садовник allasadovnuk@i.ua.
Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com. Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук pinkrime@gmail.com.
Телефони редакції: (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика