Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Тридцять років тому мав нагоду познайомитися з головним інженером одного з будівельних управлінь Рівного. Підлеглі цього інженера якраз споруджували черговий цех на хімічному комбінаті за селом Городок.
 

Острог шукає логотип

16-2-2017

Тисячу гривень обіцяють тому, хто придумає логотип для одного з найстаріших містечок Рівненщини — Острога. Тамтешня міська рада вирішила наслідувати Рівне і також мати свою «фішку». Щоправда, оскільки грошей має менше, в Острозі розроблятимуть не бренд міста, а лише гасло та картинку, яку можна було б друкувати на сувенірній продукції.

лого

Острозький замок став частиною логотипу проекту «Рівненщина туристична»

В Острозькій міській раді, яка й проводить конкурс на найкращий туристичний логотип міста, зазначають, що прийматимуть роботи до 31 березня. Обов'язковими елементами їх мають бути емблема та гасло для Острога.

Конкурс проведуть у три етапи: спершу журі відбере п'ять найкращих конкурсних робіт, потім острожани під час онлайн-голосування визначаться, що їм більше до вподоби, а на третьому етапі підраховуватимуть голоси за переможця.

Ольга Лозюк, начальниця відділу культури і туризму Острозької міської ради:

— На Рівненщині зараз приділяють велику увагу розвитку туризму, а це такий ресурс, яким багата Острожчина. У багатьох є логотипи, така собі «фішка» міста, тож ми вирішили, що нам її не вистачає. Логотип будемо використовувати на сувенірній продукції, на презентаційних матеріалах нашого міста, під час проведення культурно-масових заходів тощо. За кілька днів конкурсу нам принесли дві готові роботи, ще п'ятеро людей працюють над проектами логотипів. Попри оцінки журі, увагу будемо звертати на думку жителів Острога.

Детальну інформацію про конкурс «Розробка логотипу міста Острога» можна дізнатися на сайті Острозької міської ради, у відділі культури і туризму Острозького міського виконавчого комітету або за телефоном: (03654) 2-33-35.

Назарій МАЗИЛЮК.

 
Читайте також:

Оптимізація по-громадівськи
№7, 16-2-2017

Нова бурштинова схема від ОДА
№6, 15-2-2017

Валявка скаржитиметься на суддів через бурштин
№5, 2-2-2017

«VITAGRO» — надійний партнер
№5, 2-2-2017

Голова — не чарівник
№4, 26-1-2017

Навесні почнуть будувати амбулаторії
№3, 26-1-2017

На що «розпиляли» 50 мільйонів обласного бюджету розвитку? (ІНТЕРАКТИВНА КАРТА)
№4, 25-1-2017

Муляренко розпорядився роздати йод
№3, 19-1-2017

«Тунель кохання» — в пріоритетах чиновників
№2, 13-1-2017

Мільйон — по двісті тисяч
№1, 12-1-2017

Маршрутки будуть дорожчими, але не чистішими
№2, 12-1-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.