Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

Ви часом не знаєте, чим нині займається партія конкретних справ? Ні, я не «приколююсь», у нас насправді є така партія. Вона навіть набрала щось на останніх місцевих виборах і провела до цих рад своїх людей. Не пригадуєте? Кажете, що «конкретними справами» займається кожен, навіть коли спить — чим не конкретна справа?

«Хірург» вийшов на полювання


Уявіть собі — ви цілий рік мріяли про відпустку, щоб розслабитися та порибалити на улюбленому озері. І ось ви мандруєте власним автомобілем до точки призначення, виставивши руку у вікно, та насолоджуєтесь потоком прохолодного повітря, що потрапляє до вас у салон. Але раптом вам телефонують і наказують повертатися, адже сталося звіряче вбивство, яке потрібно розслідувати. Так і було з Томасом Муром — детективом відділу кримінальних злочинів.
 

«Укрзалізниця» знову хоче закрити «кукушку»

9-3-2017

Громадська рада та голова Володимирецької РДА Володимир Хоружий просять Рівненську ОДА втрутитися у ситуацію із закриттям вузькоколійної залізниці Антонівка-Зарічне.

кукушка

Приводом став лист Львівської філії «Укрзалізниці» про можливе закриття «кукушки» через збитковість. У 2016 році збитки від утримання залізниці склали 22,5 млн. грн. У районі вважають, що ситуацію можна владнати, якщо отримати компенсацію коштів за перевезення пільговиків. Допомогти з цим і просять у зверненні до ОДА.

Вузькоколійна залізниця Антонівка-Зарічне — одна з трьох в Україні вузькоколійних залізниць. Її довжина — 106 кілометрів. Поліську вузькоколійку в народі називають «Поїздок» або «Кукушка» начебто за те, що до тепловозів серії ТУ тут використовували тепловози серії КУ.

З Антонівки до Зарічного щодня вирушає потяг. У дорозі поїзд — 4 години 5 хвилин. Рухається із середньою швидкість 26,5 кілометра за годину. Під час руху потяг обов'язково робить три зупинки та проходить через сімнадцять населених пунктів (включно з кінцевими зупинками). Квитки для проїзду можна придбати тільки сівши в потяг, в провідника. Щосереди, у «базарний день», до потяга чіпляють два додаткових вагони.

 
Читайте також:

Сміттєвий хаос: чому Рівненщина потерпає від львівського непотребу?
№10, 8-3-2017

Депутати звільнятимуть директора рівненського аеропорту 17 березня
№9, 2-3-2017

Костопільське підприємство «Свиспан Лімітед» – серед найкращих товаровиробників Рівненщини
№9, 2-3-2017

Фірма Жежука дожила тільки до Євро
№8, 24-2-2017

Сарненське БТІ переписало квартири рівнян на Буковинській на приватну фірму
№7, 22-2-2017

У волинян, крім бурштину, є Палиця
№7, 16-2-2017

Острог шукає логотип
№7, 16-2-2017

Оптимізація по-громадівськи
№7, 16-2-2017

Нова бурштинова схема від ОДА
№6, 15-2-2017

Валявка скаржитиметься на суддів через бурштин
№5, 2-2-2017

«VITAGRO» — надійний партнер
№5, 2-2-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Жванський Микола: rivne_ren@ukr.net

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.


Яндекс цитирования Яндекс.Метрика