Щасливе
Електронна передплата газети
☰ РОЗДІЛИ
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна

За освітою я мовник. Тож під час навчання в інституті, який ще не перейменували тоді в університет, мусив прочитати і прослухати чималий шмат інформації щодо мовного питання. Про те, як ця мова розвивається, і таке інше. Одразу зізнаюся — тоді це було мені не дуже цікаво.

Кубок Марка — на День Конституції


Спідвейні змагання, присвячені пам'яті Ігоря Марка, відбудуться у середу, 28 червня, у Рівному. За попередньою інформацією, участь в особистих перегонах братимуть спортсмени з України, Польщі, Латвії, Італії, Данії, Аргентини, а можливо, навіть Австралії.

Була школа — стала пам'ятка архітектури?


Колишнє приміщення ЗОШ №14 на вул. Залізничній, 34, яке міська влада Рівного збиралася продати з аукціону під приватний дитячий садок, невдовзі може отримати новий статус. Як виявилося, тепер це не просто напіврозвалена стара хатина з котельнею, спортзалом та майстернею в окремих корпусах, а… потенційна пам'ятка архітектури місцевого значення.
 

Смертельний політ

15-6-2017

Подарований друзями політ на планері для 25-річної рівнянки Ірини Омельчук став першим і останнім у її житті. Дівчині вибрали найдосвідченішого інструктора аеродрому «Воронів» — 50-річного Миколу Ковальчука, проте на 50-й хвилині у небі його серце розірвалося.

Ирина_Омельчук_планер_Воронив_трагедия (2)

Ірина Омельчук

Хоча причину трагедії вже встановили, поліція ще повинна з'ясувати, чи немає вини керівництва і медиків аеродрому. Бо досі невідомо, який насправді медогляд того дня пройшов Микола Ковальчук — справжній, а чи лише розписався у журналі.

Планер з Миколою Ковальчуком та Іриною Омельчук злетів з аеродрому «Воронів», що в однойменному селі Гощанського району, близько 13.00 у суботу, 10 червня. Політ, який дівчина отримала у подарунок від друзів, мав тривати годину. Планер уже повертався на посадку, коли пілоту стало погано. Впав він на кукурудзяне поле між селами Люцинів та Пустомити. Першими до місця падіння добралися працівники аеродрому та «швидка», яку вони викликали, як тільки побачили, що літак зник з неба. Микола Ковальчук уже був мертвий, Ірина померла на руках медиків.

Микола-Ковальчук

Микола Ковальчук

Судмедекспертиза встановила, що інструктор загинув від гострого інфаркту міокарда з розривом стінки серця. Чоловік фактично помер ще у польоті. Причина смерті пасажирки — несумісна з життям травма шийного відділу хребта. Дівчина мала на собі парашут, проте не встигла ним скористатися.

Ірину Омельчук на аеродромі чекав хлопець, з Миколою Ковальчуком того дня приїхала його родина, яку він часто брав політати. Поховали обох загиблих цього понеділка.

воронів

Олексій Кособуцький, керівник аеродрому «Воронів»:

— Перед польотом був інструктаж, як поводитися у повітрі, як користуватися парашутом. Кожен пасажир підписує документи, що він ознайомлений з правилами та розуміє ризики. Дівчина не скористалася парашутом, бо, очевидно, і не зрозуміла, що відбувається. Місце пілота у планері — позаду. Вона не бачила, що інструктор помер.

Те, що з планером щось не так, помітив один із наших спортсменів у бінокль. Він летів на занадто низькій висоті, а потім зник. Ми зразу відправили групу наших медиків і спортсменів на пошуки, викликали «швидку».

Микола — з 16 років в авіації, він працював пілотом великих літаків, а у нашому авіаклубі був командиром планерної ланки. Досвідченішого за нього не знайти. Для пілотів передбачена обов'язкова поглиблена медична перевірка кожні два роки, Микола Ковальчук мав сертифікат, що він ніколи серйозно не хворів. Того дня він почувався нормально. Окрім того, у нас обов'язкові медичні огляди щоранку перед польотами. Тиск і пульс у той день у нього були нормальними.

Ми профінансували всі витрати, пов'язані з похороном Ірини Омельчук, будемо допомагати її родині й щиро співчуваємо рідним загиблих. Таких випадків у нас, за моєї пам'яті, не було. Ми маємо 10 інструкторів та 15 планерів авіаклубу, які у дні, коли маємо відвідувачів (п'ятниця-неділя), роблять 40-50 вильотів. Планери — досить безпечний авіатранспорт. Технічні несправності як причину падіння ми виключили одразу. У зв'язку з тим, що трапилося, думаю над тим, як поглибити медичні огляди.

Ольга Олійник, речниця ГУ Нацполіції у Рівненській області:

— Слідство у справі триває. Медична працівниця аеродрому розповіла правоохоронцям, що проводила огляд інструктора, є записи у журналі. За її словами, все було гаразд. Але чи був нормальний огляд насправді — встановлюватиме розслідування. Кримінальне провадження відкрито за частиною 3 ст. 276 Кримінального кодексу України (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, якщо вони спричинили загибель людей. Покарання — позбавлення волі на термін від п'яти до десяти років. — Ред.).

Роман Овсійчук, головний кардіолог Рівного:

— Те, як відбуваються інфаркти, залежить від категорії пацієнтів. Люди старшого віку, які були у постійній фізичній напрузі, мають стенокардію (постійне поколювання за грудною кліткою), що з часом призводить до інфарктів. Вони відчувають біль, але за стенокардії включаються компенсаторні механізми. Навколо бляшки, що перекриває судину, утворюються обхідні шляхи для крові. Натомість у молодому віці, а до такого ми відносимо тих, кому немає 60 років, бляшка росте швидко і обхідних шляхів для крові немає. Люди почуваються добре, хіба інколи декого може турбувати гіпертонія. Інфаркт у таких випадках настає зненацька. У багатьох випадках люди помирають, не доїжджаючи до лікарні.

Суботня трагедія — не перша, яка сталася у «Воронові» за останні кілька років. У 2013 році на території аеродрому загинули 54-річний керівник авіаційно-спортивного клубу Юрій Лісіцин та 37-річний полковник Генштабу Збройних сил України Андрій Авдєєв. Чоловіки отруїлися чадним газом через несправне пічне опалення у приміщенні охорони летовища. Того ж року, як встановила поліція, аеродром намагався приховати розбитий під час польоту планер. На щастя, при його падінні ніхто не постраждав.

У вересні 2014 року, втім, розбився один з найкращих дельтапланеристів Закарпаття — 53-річний Ігор Чепіль. У нього виникли проблеми з парашутом, і він розкрив його на занизькій висоті. На «Воронові» запевняють, що дельтапланерист не мав стосунку до їхнього аеродрому.

Зазначимо, що екстремальні розваги, які надає аеродром «Воронів», популярні не тільки серед рівнян. На аеродром, аби стрибнути з парашутом або політати на планері, приїздять з різних областей. Один стрибок з парашутом з інструктором коштує понад 3000 грн., без інструктора — близько 1000 грн. Десятихвилинний політ на планері — 1000 грн., година на літаку — понад 5000 грн.

Алла САДОВНИК.

Олександр Лащук: «Двері, сейфи, стіл в ОДА»


Як тільки у наших краях з'явились забезпечені бурштинокопачі, то будівельна галузь Рівненщини почала розвиватись небаченими темпами.
 
Читайте також:

Шустик хоче повернути сто тисяч
№23, 15-6-2017

Боровика оцінили у мільйон
№23, 15-6-2017

Самопроголошений голова розхитує?
№23, 9-6-2017

Син Червонюка загинув у ДТП
№22, 8-6-2017

Вижив на фронті, але загинув на дорозі
№22, 8-6-2017

Хабар для Шустика - на шафі й за коханку
№22, 2-6-2017

Таня вже нікого не заріже
№22, 1-6-2017

Затримали, обшукали та відпустили. Але... не попросили вибачення
№22, 1-6-2017

Вагітна Літвінова два місяці проведе у СІЗО
№21, 26-5-2017

Не проскочили
№21, 25-5-2017

Вдарила блискавка, але вижили
№20, 25-5-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.