Загалом було опитано 362 голови ОСББ в Рівному. За 5-бальною шкалою вони мали визначити, наскільки мешканці будинків задоволені послугами компаній «Рівнетеплоенерго», Рівнеоблнерего», «Рівневодоканал», «Рівнегаз», КАТП 1728 (вивезення сміття) та «Арм-Еко» (обслуговування ліфтів).
Найменшу кількість балів набрали електропостачання та теплопостачання в місті. Середній бал – 3,1. Респонденти пояснювали це великою кількістю скарг на відповідні компанії. Мешканці будинку часто вказували на те, що суми, вказані у квитанціях завищені й не відповідають тому, наскільки добре опалюється будинок, чи тому, наскільки стабільна напруга, з якою в будинки подається електроенергія.
Порівняно з попередніми роками, кращі бали отримали КАТП 1728 за вивезення та утилізацію відходів (3,87) та «Арм-Еко» за обслуговування ліфтів (4,3). «Рівнеоблводоканал» та «Рівнегаз» також отримали відносно високу оцінку – відповідно 3,69 та 3,75.
Окрім того, голів ОСББ запитали про відношення мешканців будинків щодо збільшення частки фінансування в муніципальних програмах, яка зросла з 20% до 40%. Останні висловили своє невдоволення, зазначивши, що для них посильною є частка фінансування не більше 25%, тоді як 75% мають фінансувати з бюджету програми.
Наскільки міська влада Рівного відгукується на запити голів ОСББ про ремонт асфальтового покриття в дворах будинків, встановлення освітлення, облаштування сміттєвих майданчиків, дитячих майданчиків? На це питання респонденти здебільшого відповідали, що зазвичай ці проблеми не вирішуються міською владою владою та профільними управліннями і здебільшого не вирішуються навіть за втручанням депутатами Рівненської міської ради по округу.
З питань та пропозицій щодо поточних ремонтів доріг та прибудинкових територій можна звертатися до громадської приймальні депутата, яка знаходиться за адресою, м. Рівне вул. Міцкевича, буд.32, оф.52 (готель Мир), або за тел. 068-037-75-76.





