Упродовж тижня проїзд у маршрутних таксі Рівного подорожчав на 10 копійок. Вочевидь, шквалу скарг від пасажирів очікувати не варто, адже подія ця — цілком прогнозована, тим більше — законна.
Адже ще в 1999 році розпорядженням міського голови розмір оплати за проїзд у міських автобусах та тролейбусах було встановлено в розмірі 35 коп., а в маршрутних таксі 40-60 копійок. Навпаки, викликає подив, чому перевізники не зробили цього раніше — упродовж трьох років пасажири незмінно платили за проїзд по 50 копійок, хоч навіть вартість бензину за цей час змінювалась не раз. Вочевидь, мали резерви, які все ж дозволяли й за таких умов працювати прибутково. Тепер, стверджують перевізники, й додаткові 10 копійок з кожного пасажира не покривають повністю їхніх витрат, киваючи на сусідів, де вартість проїзду суттєво більша: у Луцьку та Тернополі — 70 коп., в Івано-Франківьку — 85, а у Києві та Львові — 1 грн. Несподіване цьогорічне зростання «апетитів» рівенських перевізників можна пояснити хіба що прогнозованими збитками від заборони перевозити стоячих пасажирів. Щоправда, незважаючи на прискіпливість інспекторів ДАІ, цієї вимоги поки що рідко хто дотримується. То звідки ж такі збитки? Невдоволені існуючою вартістю проїзду і автобусники, однак права, зважаючи на існуюче обмеження у 35 коп., підвищувати плату за проїзд не мають. Приміром, заступник голови правління ВАТ «Пасвантажтранс» Віктор Денисов вважає, що вартість проїзду в їхньому транспорті має бути 50-60 копійок, і торік вони вже зверталися до міської влади з проханням підняти плату за проїзд, але отримали відмову, тож навряд чи наважаться звернутися цього року. Тим паче, як повідомив заступник начальника міського управління транспорту і зв’язку Микола Голубош, влада Рівного не збирається переглядати існуючі з 1999 року тарифи на проїзд у міському громадському транспорті.