Небагато водіїв зважають на заборону руху вантажного транспорту вагою понад 20 тонн при температурі вище +25 градусів, хоч при в’їзді в область встановлено сім відповідних інформаційних панно та 30 дорожніх знаків. І не дивно, бо реальних повноважень заборонити рух такого транспорту ні Служба автомобільних доріг, ні Державтоінспекція не мають.
Небагато водіїв зважають на заборону руху вантажного транспорту вагою понад 20 тонн при температурі вище +25 градусів, хоч при в’їзді в область встановлено сім відповідних інформаційних панно та 30 дорожніх знаків. І не дивно, бо реальних повноважень заборонити рух такого транспорту ні Служба автомобільних доріг, ні Державтоінспекція не мають. Саме на спеку та недобросовісність водіїв великоваговиків списує начальник Служби автомобільних доріг Федір Жежук деформовані дороги, особливо державного значення. Нерівності, колії, проломи та осідання покриття — такі характерні особливості 92 кілометрів автодоріг, особливо деформоване покриття автомагістралі Київ-Чоп. При цьому чомусь ніхто з чиновників не визнає, що, вочевидь, справжньою причиною нинішнього стану доріг є їхня погана якість. Бо будували ж колись дорогу не для того, щоб забороняти тепер по ній проїзд.