Маршрутки у Рівному: або натовпи на зупинках, або затори на дорогах

1530 0

Ми у соцмережах:

Маршрутки у Рівному: або натовпи на зупинках, або затори на дорогах

Дарма мерзнув аж 15 хвилин на зупинці громадського транспорту новий міський голова Рівного Олександр Третяк. А потім ще й давав доручення керівникам профільних управлінь вирішити проблему з перевезеннями в Рівному, адже вранці люди на можуть дістатися до роботи, а ввечері — додому. Схоже, нічого не зміниться, бо в місті недостатньо маршруток і тролейбусів, щоб перевозити всіх тільки на сидячих місцях.

Нагадаємо, Олександр Третяк з огляду на те, скільки скарг надходить до нього від рівнян, вирішив перевірити, чи й справді важко дістатися до роботи вранці. 15 хвилин він стояв на зупинці на вулиці Степана Бандери, що навпроти «Брукліна». Ні маршрутки, ні тролейбуси його не взяли, бо всі сидячі місця були заповнені людьми, що сідають на кінцевих зупинках. Після цього зібрав у себе нараду і дав доручення начальнику тролейбусного управління Валентину Ткачуку та начальнику управління транспорту Ярославу Сахнюку вирішити проблему. Зокрема, придумати, як зменшити інтервал руху транспорту, щоб всі встигали дістатися до роботи, а ввечері доїхати додому. Проте вже тоді керівники профільних управлінь натякнули: вирішення неможливе. Про що й доповіли йому цього тижня.

Міський голова Рівного Олександр Третяк:

— За результатами минулотижневої наради відпрацювали роботу тролейбусів. Вивели на маршрут 66 одиниць транспорту замість 61. Це дозволило зменшити інтервал руху, зокрема, на маршруті №1. Чому не вивели іще більше тролейбусів? Бо цього може не витримати електромережа — її потрібно замінити, а також модульну підстанцію, що на Чорновола. З іншого боку — якщо вивести на дороги весь комунальний транспорт, то виникнуть затори. Тому ця проблема тісно пов’язана з іншими.

Так само і кількість автобусів — їх у місті 280, додати немає з чого, а навіть якщо зробити це, то місто стане в заторі. Вихід — відповідний дозвіл, постанова уряду. І ми, міські голови, про це просили, але позитивної відповіді не отримали. Навпаки, бачимо посилення карантину, а отже, поки говорити про кроки назустріч не доводиться.

Цікаво, що в столиці, попри встановлені урядом обмеження, в метро і маршрутках може їхати необмежена кількість пасажирів. Їх набивається повен автобус, і водій не наказує вийти всім, хто стоїть, так як це роблять рівненські. Ми поцікавилися в голови ГО «Союз перевізників України» Валентина Демчука — чому так?

— Очевидно, в Києві водіїв не штрафують, як у нас. У нас поліція збирала перевізників і попереджала про обмеження? — прокоментував Валентин Демчук. — Рівне — маленьке місто, у всіх на виду. Якщо почнуть возити всіх бажаючих, реакція правоохоронних органів не забариться. Водії бояться штрафів, а ще усвідомлюють, що справді можуть загострити проблему із захворюваністю, якщо набиватимуть маршрутки пасажирами.

Проблему із перевезеннями в Рівному можна вирішити, є кілька шляхів. Я вже неодноразово давав ЗМІ інтерв’ю щодо цього. Проте це не ті підходи, які застосовував колишній міський голова Володимир Хомко. Їх треба кардинально міняти. До проблеми треба підійти з наукової точки зору комплексно. Я готовий зустрітися з Олександром Третяком і обговорити це питання.

Дарина Гузенкова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також