«Або терпимо, або платимо дорожче»

3244 3

У Рівному значно гірше почав працювати громадський транспорт — особливо проблемно добратися міськими маршрутками до Басового Кута, Тинного, Золотієва. Перевізники виправдовуються: не вистачає водіїв та й автобуси постійно ламаються.

Володимир Хомко, міський голова:

— По всій Україні з маршрутками погана ситуація. Влада встановила такі тарифи у громадському транспорті, що займатися перевезеннями стало нерентабельно. Якщо ми хочемо, щоб вартість проїзду була невисока, то й маємо такі маршрутки. Не можуть за вартість проїзду в 6 гривень працювати нові маршрутки. Зараз перевізники трохи заробляють лише тому, що їздять в той час, коли багато пасажирів, а потім знімаються з рейсу. Тому є два виходи із ситуації: або терпимо як є, або піднімаємо вартість проїзду.

Сергій Васильчук, заступник міського голови:

—У мене було дві серйозні наради із перевізниками. Вони почули вимоги міської влади та мають їх дотримуватися. Розуміємо, що працювати у теперішніх умовах важко, але громадський транспорт має працювати. Бо від цього залежить життєдіяльність міста.

Оскільки у приватних перевізників не вистачає 240 водіїв, то для них було розроблено нові графіки руху. Робимо так, щоб було зручно пасажирам і приватному бізнесу.
Наприклад, на маршруті №58 числиться 10 автобусів. Було домовлено, що з 15 серпня на цей маршрут додатково залучається ще один автобус. Маршрутки мусять працювати до 22.25, а не з’їжджати раніше. У вечірній час, з 19-ї до 22-ї години, інтервал руху маршруток між зупинками буде 20 хвилин, а вранці — 10 хвилин.

Плануємо вирахувати пасажиропотік до Тинного. Є така ідея — пустити туди у пікові періоди два тролейбуси з автономним ходом. Але це можливо уже наступного року, коли зможемо виділити з бюджету на їхню купівлю приблизно 15 мільйонів гривень.

На маршруті №47 «Льонокомбінат — аеропорт» числиться 14 автобусів. Однак було багато скарг, що усі маршрутки забиті мешканцями села Вересневе, що в Рівненському районі. Тому було домовлено, що в той час, коли потрібно буде дітям дістатися до шкіл та дитсадків, інтервал руху між зупинками буде 5 хвилин, у вечірній час 15–20 хвилин.

По маршрутах №№42,43, 44, які забезпечують доїзд пасажирів до Басового Кута, складна ситуація. Там також буде змінено інтервал руху. В один період він буде складати 10 хвилин, а в інший — 30 хвилин. Стимулювати нормально працювати перевізників за маршрутами №43 та №44 має компенсація за пільгове перевезення із бюджету міста. На це уже було передбачено мільйон гривень.

На маршруті №35 числиться 16 автобусів — вони будуть возити пасажирів до 21-ї години. Інтервал руху між зупинками у будні дні має становити 6–10 хвилин, а у вихідні до 20 хвилин.

Зауважу, що у вихідні інтервал руху на всіх проблемних маршрутах буде збільшуватися вдвічі.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • Хомку 01:15, 08.08.2019

    Розвалюхи треба ліквідувати однозначно!!! Від них користі пасажирам та екології міста мало. Треба "запустити" на міські маршрути сучасні комфортабельні автобуси, щоб пасажирам було зручно, тоді й ціни піднімати.

  • ! 10:04, 08.08.2019

    "...Тому є два виходи із ситуації: або терпимо як є, або піднімаємо вартість проїзду...." - яке мудре рішення мудрого голови! А третього рішення що, робити з самими машинами не нає? ....Може цій мудрій голові хтось підкаже, що з ними робити ?

  • нікітчук світлана 10:22, 08.08.2019

    Коли піднімають вартість проїзду то мотивують якісним обслуговуванням,але ні разу не дотримували обіцянок.То до яких пір треба піднімати ціну,щоб вигідно було перевізникам.Бо про тих хто користується цими "розвалюхами"ніхто не думає.А користуються далеко не багаті люди.А може повинні їздити ті машини які проходять тендера бо на ці що їздять дозволу не дадуть.І Е-квиток зайвий не буде..

Залиште вiдповiдь

Читайте також