Абоненти «Київстару» відчули перші наслідки безкоштовних вхідних дзвінків

1105 0

Протягом останніх днів на телефони абонентів оператора мобільного зв’язку «Київстар Дж.Ес.Ем.» складно додзвонитися зі стаціонарних телефонів, передає Інтерфакс-Україна. За словами самих абонентів, такі проблеми з’явилися після 19 вересня, коли набрали чинності поправки до закону про зв’язок, якими забороняється стягнення плати за вхідні дзвінки.

Протягом останніх днів на телефони абонентів оператора мобільного зв’язку «Київстар Дж.Ес.Ем.» складно додзвонитися зі стаціонарних телефонів, передає Інтерфакс-Україна. За словами самих абонентів, такі проблеми з’явилися після 19 вересня, коли набрали чинності поправки до закону про зв’язок, якими забороняється стягнення плати за вхідні дзвінки. Як повідомляють самі абоненти «Київстару», часто при дзвінках зі стаціонарного телефону на мобільний цієї компанії з’єднання не відбувається: абонент стаціонарного телефону чує сигнал «зайнято», хоча насправді лінія є вільною. Причому це відбувається як при дзвінках на прямий номер, так і на мережний (через код 8-067). У сервісному центрі «Київстару» повідомили, що проблема справді існує: «Ми зверталися до «Укртелекому», і нам відповіли, що устаткування перевантажене. Зараз наші фахівці намагаються спільно вирішити це питання». В «Укртелекомі», у свою чергу, заявили: «Ця проблема не наша, а «Київстару».


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також