Всього кілька днів залишилося до першого авіарейсу Рівне-Анталія. Тож персонал рівненського аеропорту терміново наводить порядок - на подвір'ї вискубують з-під плитки траву, а всередині терміналу фарбують стіни та кладуть підлогу. Часу в них обмаль.
А щоб всі могли переконатися, що аеропорт змінюється на очах, директор Ігор Насинюк запросив на екскурсію представників турфірм та журналістів. Зали для віп-клієнтів поки не обіцяють. Однак запевняють, що зроблять все, щоб пасажирам було комфортно. Залишити автомобіль можна буде на стоянці біля стін терміналу. Скільки саме братимуть з водіїв, у аеропорту ще не визначилися, але кажуть, що це всім буде по кишені. Дістатися сюди можна й маршруткою №47, однак водія потрібно попередити заздалегідь, щоб він заїхав до аеропорту. Для пасажирів призначений лише перший поверх, другий - винятково для персоналу. Запаковувати вантаж будуть вручну. Однак і вартувати ця послуга буде всього 10 гривень - що набагато дешевше, ніж у Борисполі, наприклад. Поруч з вагами знаходиться єдине табло з інформацією про рейси. Також оголошувати про прибуття і відправлення літаків обіцяють через гучномовці. Тут кожну сумку та валізу будуть "просвічувати" інтроскопом. А раптом, хтось везе у ній зброю? Самих пасажирів митники поки перевірятимуть ручними сканерами. Кажуть, що рамка з'явиться пізніше. Після проходження митного контролю пасажири здають багаж і прямують на паспортний контроль. Ремонт повсюди. -Робота кипить, - киває на підлеглих директор Ігор Насинюк. У накопичувачі поставлять дві сотні крісел, де пасажири зможуть чекати вильоту. Щоправда, особливих розваг тут не запропонують - ні тобі магазинів дьюті-фрі, ні затишного кафетерію чи хоча б безкоштовного Wi-Fi. Все ще попереду, сподівається директор аеропорту. У туалетах вже стоїть новенька сантехніка. Подбають тут і про комфорт подорожуючих з малечею - до першого рейсу вже запрацює окрема кімната матері і дитини. Підвозити пасажирів до літака не будуть. У цьому просто немає сенсу, бо відстань невелика, - кажуть працівники аеропорту. Тож від цієї червоної лінії до трапу доведеться йти пішки. Злітна смуга має у довжину 2626 метрів, серед інших аеропортів обласних центрів вона - найдовша. Літаків поки не видно. Зате можна оцінити трап, який стоїть біля вежі диспетчерів. По прильоту пасажири спершу пройдуть паспортний контроль. А вже потім підуть розбирати свої валізи. Традиційного для великих аеропортів конвеєру тут не буде. Натомість вантаж викладатимуть на столи в окремому приміщенні, куди запускатимуть по 5-6 пасажирів одночасно. А на виході працівники перевірятимуть, чи бірки на речах збігаються, щоб ніхто випадково не узяв чужих сумок. Опісля - знову митний контроль. Фарбою чути скрізь. Невдовзі весь аеропорт стане таким же блакитним, як і ці стіни. Ось так виглядає вихід. Доволі невибагливо. -Враження добрі, бо зроблено й так набагато більше, ніж ми сподівалися, - роззирається довкола Ярослава Гаврилюк, заступник начальника обласного управління культури і туризму. Дехто вже присів відпочити у крісла біля головного входу. Коли-небудь тут знову буде кафе. -А для нас найголовніше, щоб ці рейси стали регулярними, - каже Олександра Коваленко, директор турфірми "Олександра". - Насамперед, бракує дороговказів до аеропорту! Той, що є, недостатньо помітний та інформативний. Щоб водії не плуталися, де саме їм треба повертати з траси і куди. От хто з Луцька чи Житомира точно знає, де в нас розміщено літовище? А чимало туристів з інших міст дуже зацікавлені у тому, щоб летіти саме з Рівненського аеропорту, бо це набагато ближче, ніж добиратися до аеропортів Львова чи Києва. Та й напис "Аеропорт" на бетонному паркані збиває з пантелику. Бо це - службовий в'їзд, а в'їзд для відвідувачів розташовано за кількадесят метрів звідти. Через це представники турбізнесу навіть встигли посперечатися з поліцейським. Просять, щоб до першого рейсу правоохоронці відрядили на дорогу біля аеропорту хоча б одного регулювальника руху, якщо вже повноцінні дороговкази за такий короткий термін поставити не вдасться. -Перший рейс з Рівного за останні десять років - це хвилювання. Особливо ще й тому, що настільки великих літаків, як "МакДуглас", тут ще не приймали - на Анталію летить 150 чоловік, практично всі місця продані. Щоб клієнтам було спокійніше, особисто буду супроводжувати їх до аеропорту, - каже Олександра Харитонюк, директор "Часу мандрів". showalbum:https://www.flickr.com/photos/131250689@N04/albums/72157667694814813