Опитування громадської думки показало, що американці краще знайомі зі змістом популярного мультсеріалу про сім’ю Сімпсонів, ніж з головними свободами, гарантованими Першою поправкою до конституції США. Під час соціологічного дослідження тільки кожен четвертий респондент зміг пригадати більше однієї з п’яти свобод, гарантованих американським головним законом.
Опитування громадської думки показало, що американці краще знайомі зі змістом популярного мультсеріалу про сім’ю Сімпсонів, ніж з головними свободами, гарантованими Першою поправкою до конституції США. Під час соціологічного дослідження тільки кожен четвертий респондент зміг пригадати більше однієї з п’яти свобод, гарантованих американським головним законом. При цьому більша половина опитаних змогли назвати принаймні двох членів мультиплікаційної сім’ї Сімпсонів. Під час телефонного опитування були шляхом випадкової вибірки опитані 1 тис. осіб; рівень похибки становить 3%. Цікаво, що 22% респондентів знали за іменами усіх п’ятьох членів вигаданої сімейки. Проте всі конституційні права, яких теж п’ять, назвав тільки один із усієї тисячі опитаних. Представники американського музею, присвяченого популяризації цивільних прав, говорять, що результати дослідження доводять важливість їхньої роботи. «Тепер зрозуміло, який обсяг роботи на нас чекає», — говорить директор виставочних програм Джо Мадейра. Соціологічне дослідження також показало, що імена суддів у телевізійному конкурсі талантів «Американський ідол» і різні рекламні слогани відомі американцям більше, ніж п’ять свобод, гарантованих Першою поправкою, — свобода слова, релігії, преси, зборів і свобода звертатися зі скаргами.