Одна з найбільших винних фірм Великобританії Hardys запропонувала студентам-дизайнерам пофантазувати на тему того, як буде виглядати винна пляшка через 150 років. Конкурс виграли два студенти коледжу Св. Мартіна Мартін Лінквіст та Брайан Гулдінг, які створили проект пляшки, котра сама охолоджується, з вмонтованим рідкокристалічним дисплеєм.
Одна з найбільших винних фірм Великобританії Hardys запропонувала студентам-дизайнерам пофантазувати на тему того, як буде виглядати винна пляшка через 150 років. Конкурс виграли два студенти коледжу Св. Мартіна Мартін Лінквіст та Брайан Гулдінг, які створили проект пляшки, котра сама охолоджується, з вмонтованим рідкокристалічним дисплеєм. На надтонкому дисплеї, що «наклеєний» на поверхню пляшки, буде демонструватися відеоролик, який розповідатиме про смакові якості вина, про оптимальну температуру збереження, про те, до яких страв вино підходить найкраще і навіть про те, де був вирощений виноград, з якого воно зроблене. Компанія Hardys швиденько оформила патент на новий винахід. Винороби сподіваються, що їм не доведеться чекати 150 років для того, щоб побачити диво-пляшку на прилавках магазинів.