Апарат облради збільшать, щоб не були дармоїдами?
18.02.2016 07:21 Адміністратор
1149
0
Ми у соцмережах:
У виконавчому апараті обласної ради, до якого входить 47 осіб, таки буде реоганізація.
Ростислав Стасько, заступник керуючого справами виконавчого апарату облради
Найбільші зміни передбачаються у відділі з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку. Окрім того, що він стане управлінням майна спільної власності територіальних громад області і замість шести працівників там буде дев'ять, він матиме два окремих відділи зі своїми начальниками: відділ обліку майна та контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств та закладів, а також відділ оренди та приватизації майна. На останній, цілком новий, у радикалів чимало планів. Чотири працівники цього відділу повинні будуть заробляти гроші. За офіційною версією, звісно ж, для бюджету.
— Обласна рада має понад сотню комунальних закладів, деякі розташовані у центрі міста і не приносять доходів, — коментує Ростислав Стасько. —
Впевнений, що частина приміщень, які належать громаді області і закріплені за комунальними закладами, використовуються неефективно. Працівники відділу оренди та приватизації будуть працювати над тим, щоб ці площі вигідно здати комерційним структурам в оренду. За нашими підрахунками, ефективна робота цього відділу може принести в бюджет додатково до півмільйона гривень. Саме цей відділ матиме дві нові посади, на які ми збільшуємо штати облради. Як на мене, якщо працівники відділу приноситимуть такий дохід в обласний бюджет, то цілком виправдано витратити кілька десятків тисяч на заробітну плату. Проте зазначу, що додаткові кошти на утримання цих двох посад з бюджету ми не проситимемо.
Якщо депутати проголосують, в апараті обласної ради з'явиться також відділ патронатної служби керівництва обласної ради, в якому працюватиме семеро: радники голови, його помічник та консультанти. Організаційний відділ апарату поменшає на одну посаду — з восьми до семи, проте посаду звідти не скоротять, а "переведуть" — в управління майна.
Замість двох працівників у прес-службі облради працюватиме троє. Третього працівника, за словами Ростислава Стаська, "перекинуть" з відділу контролю та інформаційно-аналітичної роботи.
— Ми хочемо цей відділ зробити суто аналітичним, — прокоментував п.Стасько. — Назвемо його відділом фінансового моніторингу, аналізу та контролю. Зараз у відділі працює Катерина Глодя, яка фактично виконує функції працівника прес-служби. Тому ми її переведемо у штат прес-служби, а консультанта постійної комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів та податків — у цей відділ, що буде логічніше. Як на мене, три прес-секретарі обласної ради — небагато. Висвітлювати діяльність облради потрібно краще.
Реорганізація, обіцяє п.Стасько, буде без звільнень. Мовляв, працівників апарату просто переведуть з посади на посаду.
Фракції обласної ради поки що не прийняли рішення, голосуватимуть за нову схему апарату обласної ради чи ні. Депутати зазначають, що хочуть послухати розробників проекту, щоб ті пояснили суть змін.
Варто зазначити також, якщо нардепи, як і обіцяють, проголосують за закон про видобуток бурштину, обласна рада отримає змогу створити ще одне комунальне підприємство, яке відповідатиме за цю доволі прибуткову ділянку роботи.
Богдан Сологуб, керуючий справами виконавчого апарату облради:
— Зі мною погоджували цей проект, Ростислав Стасько враховував мої зауваження. Сам проект не є контроверсійним. Якщо говорити про патронатну службу, то вона сильно по бюджету не вдарить — посадовий оклад керівника відділу від посадового окладу консультанта відрізнятиметься на близько 200 грн. Як свідчить практика в інших областях, утворення управління майна може бути ефективним. Там потрібні юрист та економіст, адже саме це управління (нині поки що відділ) відповідає за укладення договорів на ту ж оренду приміщень. Працівники управління дармоїдами не будуть.
Алла САДОВНИК.
ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686