Тим, кому рівняни дзвонять на 102, теж потрібна психічна рівновага
Рівненські правоохоронці показали, як допомагають своїм співробітникам стати більш стійкими до стресу. Зокрема, команда психологів у Головному управлінні Національної поліції в Рівненській області провела психологічний тренінг для операторів «кол-центру», які щодня приймають дзвінки на лінію 102. Тож жінки малювали квіти і релаксували на свіжому повітрі.
«Якщо ми дбатимемо про себе, зможемо впоратися із подіями довкола, — зазначила очільниця сектору психологічного забезпечення УКЗ ГУНП Світлана Демидова. —Оператор перший психолог для людини, у якої сталася біда, повинен бути готовий не лише допомогти, але і вислухати, розрадити, підтримати. Психологічна рівновага та вміння керувати своїми емоціями — перший крок до цього».
А упродовж наступних двох місяців такі ж тренінги проводитимуть щочетверга і для усіх підрозділів апарату ГУНП.