Цікаву особливість виявили наші люди в умовах вільного ринку. У хвилини чи години відпочинку, а то й просто на роботі, народ залюбки читає і дивиться про автомобілі. Кольорові автожурнали розплодилися, як кролики, а кожен телеканал вважає за обов’язок щодня випустити програму про автомобілі. Здавалося б, нічого дивного тут немає — народ живе краще, автомашин купує більше. Але журнали і телепередачі людям не для цього потрібні. Це вам не колишній журнал «За рульом», в якому всерйоз пояснювалось, як відремонтувати щось у «запорожці». Ніхто із читачів і глядачів тих журналів і телепередач навіть не думає купувати ніяких авто.
Цікаву особливість виявили наші люди в умовах вільного ринку. У хвилини чи години відпочинку, а то й просто на роботі, народ залюбки читає і дивиться про автомобілі. Кольорові автожурнали розплодилися, як кролики, а кожен телеканал вважає за обов’язок щодня випустити програму про автомобілі. Здавалося б, нічого дивного тут немає — народ живе краще, автомашин купує більше. Але журнали і телепередачі людям не для цього потрібні. Це вам не колишній журнал «За рульом», в якому всерйоз пояснювалось, як відремонтувати щось у «запорожці». Ніхто із читачів і глядачів тих журналів і телепередач навіть не думає купувати ніяких авто. Принаймні з тих, про які він дивиться і читає. Людям просто цікаво поринути у світ всяких красивих штучок. Тим більше, що штучок цих дуже багато. Вистачить на роки, упродовж яких мужні неголені телеведучі будуть розповідати про особливості гальмування такої-то моделі «ягуара». Було таке раніше? Звичайно. Той же журнал «Здоров’я» у старі часи всі купували не для того, щоб вести здоровий спосіб життя, не їсти зайвого, займатися фізкультурою і не курити цигарок. Просто цікаво було людям почитати про чужі болячки. Щоб просто було написано і легко. Не те що у тих товстих книжках, від яких спати хочеться. Тоді можна було тільки про це. Тепер можна про все. І все одно: чому народ читає і дивиться саме про автомобілі, а не про людей? Люди, вони теж бувають різні, причому дуже гарні трапляються. Ось і читав би народ оці кольорові еротичні журнали з гарними голими бабами. Не те! Точніше, те, але не «втикає». Бо ці гарні голі баби практично всі однакові, нових моделей у найближчий мільйон років не передбачається. Та й на себе подивишся, уявиш себе поруч із ними... Краще не уявляти. Про всяк випадок. Заздалегідь. Туди ж саме і журнали та передачі про всяких атлетів-культуристів. Цікаво почитати і подивитись. Один раз. Бо ж знову себе поруч з ними ставиш. Розумієш, що ні сил, ні бажання самому зайнятися отим бодібілдингом у тебе не буде ніколи. Хто молодший — ще може записатися у тренажерний зал за компанію , аби за місяць цю дурницю кинути. І як після цього дивитись ці програми, читати ці журнали? Ні, тільки автомобілі. Бо ж теоретично кожен із нас може собі коли-небудь купити якусь там «мазераті». Або хоча б «ланос». Хороша машина, надійна. Недорога. Чим не комфорт? Їздиш на «ланосі», а читаєш і дивишся про всякі там «кадилаки» та «лексуси». Машини — не люди. Вони не образяться, не приревнують, по пиці не дадуть у разі чого. Що хочеш про них говори, пиши, показуй, читай, дивись, слухай. Навіть спортивні програми у порівнянні з автомобільними просто «вихідні». Бо ж спортсмени, вони теж сильні, молоді, здорові, гарні. Такі, якими б могли бути ми, якби у вільний час не дивились різних телепрограм і не читали журналів. А займались спортом, тренували силу, швидкість, витривалість. Бо ж собі цього всього ні за які гроші не купиш. А на інших дивитись соромно. Машина — інша справа! Вона дає задоволення від самого тільки споглядання. Думаючи про автомобіль, жодна людина не буде страждати ніякими комплексами. Навпаки — за кермом крутої тачки кожен думає, що виглядатиме круто. І нехай собі думає, дивиться і читає. Разом із рекламою пива та інших «чоловічих» предметів, які супроводжують ввесь цей автомобільний інформаційний ширпотреб. Машину американську я навряд чи куплю, а пива вип’ю точно. Автомобіль — не пиво, про нього можна просто почитати. З тим же пивом. Не пробували?