«Єдиний Центр» відмовився від розміщення близько двох тисяч рекламних щитів по всій країні. Про це повідомив виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко. Білборди були заброньовані партією на початку вересня, якраз після фактичного розвалу коаліції і обіцянки Президента оголосити дострокові вибори.
«Єдиний Центр» відмовився від розміщення близько двох тисяч рекламних щитів по всій країні. Про це повідомив виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко. Білборди були заброньовані партією на початку вересня, якраз після фактичного розвалу коаліції і обіцянки Президента оголосити дострокові вибори. Активна фаза реклами «ЄЦ», куратором якого є глава Секретаріату Президента Віктор Балога, планувалася на жовтень-листопад. Ще минулого понеділка деякі агентства одержали оплату за розміщення зовнішньої реклами в різних областях країни. Проте минулого тижня «ЄЦ» несподівано скасував замовлення. За словами виконавчого директора Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, середня вартість розміщення реклами на білбордах в Україні становить 650 доларів і вище. Тепер рекламісти намагаються добитися штрафних санкцій за порушення договорів. Адже загальний бюджет рекламної кампанії «Єдиного Центру» повинен був становити близько півтора мільйона доларів.