57-річній рівнянці зателефонував чоловік, який назвався працівником служби безпеки «Ощадбанку» і фактично вкрав усі гроші з кредитки.
Він назвав своє прізвище, ім’я і по батькові. Мова «банкіра» була виваженою, діловою та дуже професійною. Чоловік повідомив, що з рахунку рівнянки була знята велика сума грошей. Жінка ж запевнила, що картка завжди з нею, отож такого просто бути не може.
Тоді чоловік назвав своїй співрозмовниці усі наявні її рахунки у різних банках. Жінка, аби переконатися у достовірності того що відбувається, запитала звідки він телефонує, і почула точну адресу банківської установи у Києві, та й за номером телефону визначила, що дзвінок надходить саме зі столиці.
«Банкір» назвав перші та останні цифри банківської картки та точну суму на рахунку. Після цього у рівнянки не було жодних сумнівів, що це працівник банку, отож продиктувала решту потрібних цифр. «Банкір» запевнив, що дуже швидко все з’ясує. Натомість через кілька хвилин на телефон рівнянки прийшло повідомлення про зняття усіх кредитних коштів з її рахунку. За мить вона втратила майже 10 тисяч гривень.
За фактом шахрайства слідчі Рівненського відділу поліції розпочали досудове розслідування.
Правоохоронці радять власникам банківських карток, коли до них дзвонять з начебто банківську, варто перервати розмову та особисто зателефонувати на номер гарячої лінії банку, вказаної на звороті картки. Це потрібно зробити незалежно від змісту розмови, бо шахраї все більш професійно ошукують людей.