Міська рада планує виділити двом державним установам гроші, щоб вони змогли вчасно наповнити податками бюджет Рівного. Двісті тисяч гривень отримають казначейство — на закупівлю техніки та податкова — на конверти і поштові марки.
— Нам потрібні гроші на відправлення податкових повідомлень-рішень. Зокрема, це стосується оренди землі, нерухомості та транспортного податку. Навіть повідомлення про штрафи ми не можемо відправити без марок та конвертів. Загалом нам потрібно відправити 14200 листів.
Олег Карпяк, голова бюджетної комісії міської ради:
— На жаль, держава погано забезпечує коштами свої структури. Казначейство проводить багато грошових операцій та обслуговує Рівне. Без нормальної техніки швидко це вони зробити не зможуть. Буде багато затримок. Я бачив, як люди ходять до них із дискетами, які вже давно не продають у магазинах. Там про таке, як диски та флешки взагалі не чули.
А податкова без листів і конвертів з марками не може повідомити людей про податки, які потрібно сплатити. Якщо немає повідомлення, то людина може оскаржити свою оплату в суді. Закон регламентує, що офіційне повідомлення має бути саме у такій формі. На мою думку, це неузгодженість на державному рівні. Адже ми живемо у XXI столітті, а рівень повідомлень — з XIX століття. Ніхто не розуміє, чому підприємця не можна вважати повідомленим через електронну скриньку.
Богдан СЛОНЕЦЬ.