Без жовтих номерних знаків? Значить порушник

1710 0

Ми у соцмережах:

Без жовтих номерних знаків? Значить порушник

Працівники ДАІ попереджали: з 15 квітня будемо штрафувати водіїв пасажирського транспорту, які не замінили досі існуючі номерні знаки на нові — на жовтому фоні. Підстава — експлуатація транспортного засобу з номерними знаками, що не відповідають Держстандарту. Визначена дата вже минула, але інспектори й надалі роблять вигляд, що порушників не помічають. Виявляється, така поблажливість дозволена начальником ВДАІ області Святославом Потейчуком — вирішив він дати водіям відтрочку, сподіваючись, що вони дружно побіжать по жовті номери.

Наступної дати, з якої розпочнеться адміністративний вплив на водіїв, Святослав Потейчук не назвав. Чи не тому, що законність, порядок і терміни заміни номерів і досі залишаються нез’ясованими. Схоже, навіть для Святослава Потейчука, який просто намагається виконувати відповідні вказівки свого керівництва з Департаменту ДАІ МВСУ. На виїзному засіданні Державного департаменту автомобільного транспорту, яке відбулося у Рівному два тижні тому, президент Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева звинуватив державтоінспекцію Рівенщини у невмотивованому тиску на пасажирських автоперевізників, щоб вони терміново встановлювали номерні знаки нового зразка. Святослав Потейчук спростував це звинувачення і визнав, що заміну номерів вони повинні здійснити лише до закінчення терміну дії техогляду. Присутній на засіданні державний секретар Мінтранспорту Ельбрус Абдуллаєв сказав, що без жодного сумніву у низах просто виконують вказівки згори, а тому всі непорозуміння слід з’ясовувати у Києві, що і буде зроблено. Сьогодні ж державтоінспектори області вже по-іншому розуміють, як їм слід контролювати виконання водіями пасажирських автобусів наказу Держстандарту про запровадження жовтих номерів. Як повідомив Святослав Потейчук, згідно з отриманим з Києва новим роз’ясненням, якщо водій отримав дозвіл на перевезення пасажирів на постійній основі на регулярному маршруті й упродовж 10 днів не замінив номери на жовті, то його слід притягувати до адмінвідповідальності. Тим часом обласне автотранспортне управління, яке, власне, й видає дозволи на право перевезення пасажирів, не зобов’язує водіїв при цьому мати жовті номери. Начальник управління Микола Котоуч розповів, що вигравши на конкурсній основі дозвіл на право перевезення пасажирів, автоперевізник насправді має право у десятиденний термін замінити номери на жовті. Але якщо він цього не зробить, управління не позбавить його права перевезення та не відбере дозвіл. Оскільки підставою для цього може слугувати лише порушення перевізником договірних зобов’язань, тобто регулярності рейсів, комфортабельності та зручності для пасажирів, забезпечення пільгового перевезення тощо. На начебто незаконність впровадження жовтих номерів вже тривалий час, окрім пересічних автоперевізників, вказують Рівенське територіальне управління Держкомпідприємництва, Асоціація незалежних перевізників області, інші державні й громадські організації. Проте цей протест є досить млявим і зводиться в основному лише до того, щоб домогтися конкретного роз’яснення щодо запровадження жовтих номерів з Києва. Захисники автоперевізників кажуть, що все зміниться, коли з’являться перші оштрафовані за відсутність жовтих номерів. Тим часом, за словами начальника МРЕВ області Михайла Сагана, вже близько половини з власників усіх 1174 діючих в області пасажирських автобусів обладнали їх жовтими номерами.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також