Британські кардіологи розвісили антирекламу гамбургерів і хот-догів

1185 0

Британський кардіологічний фонд British Heart Foundation розпочав орієнтовану на дітей і підлітків кампанію проти вживання їжі, яка багата на калорії, але має низьку поживну цінність, такої як чізбургери, хот-доги і чіпси. Фонд розвісив плакати по всій Великобританії, на яких зображені гамбургери і хот-доги, начинені хрящами, кістками і сполучною тканиною. Зображення частково закрите чорним прямокутником з написом «цензура», проте начинку бутербродів можна легко розрізнити.

Британський кардіологічний фонд British Heart Foundation розпочав орієнтовану на дітей і підлітків кампанію проти вживання їжі, яка багата на калорії, але має низьку поживну цінність, такої як чізбургери, хот-доги і чіпси. Фонд розвісив плакати по всій Великобританії, на яких зображені гамбургери і хот-доги, начинені хрящами, кістками і сполучною тканиною. Зображення частково закрите чорним прямокутником з написом «цензура», проте начинку бутербродів можна легко розрізнити. За даними фонду, сучасні діти найчастіше просто не знають з чого виготовлена звичайна їжа. Під час дослідження, наприклад, з’ясувалося, що тільки кожен третій британський школяр знає, що чіпси роблять з картоплі. Останнім часом проблема правильного харчування дітей і підлітків викликає великий громадський інтерес у Великобританії. Міністр освіти Рут Келлі вже попросила виділити 220 млн. фунтів для покращення якості харчування в британських школах.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також