Самотні британці, які шукають кохання, одержали ще один спосіб познайомитися з потенційним партнером — помістивши свою фотографію на великому рекламному щиті. Перший подібний випадок стався у місті Бірмінгем, де фірма Billboard Dating розмістила 16 щитів з фото і телефонами бажаючих познайомитися. Поруч з фотографіями заклик: «Ризикни зустрітися».
Самотні британці, які шукають кохання, одержали ще один спосіб познайомитися з потенційним партнером — помістивши свою фотографію на великому рекламному щиті. Перший подібний випадок стався у місті Бірмінгем, де фірма Billboard Dating розмістила 16 щитів з фото і телефонами бажаючих познайомитися. Поруч з фотографіями заклик: «Ризикни зустрітися». Хоча прорекламувати себе набагато дорожче, ніж розмістити оголошення в Інтернеті чи газеті, послуга користується попитом. «Людям подобається особлива чарівність їхнього обличчя, зображеного на величезному щиті», — констатує Ден Монтей, директор фірми. Кожний щит продається за 125 фунтів (205 дол.), але Монтей говорить, що аудиторія охоплюється набагато ширша, ніж у випадку з Інтернетом — адже щити розташовані на жвавих місцях на зразок станцій метро, і на них подивиться набагато більше людей, ніж зайде на сайт знайомств. Як повідомляє Rеuters, уже близько 50 британців виявили бажання скористатися новою послугою. Як говорить Монтей, жінок трохи більше, ніж чоловіків, і здебільшого послугою цікавляться молоді люди від 20 до 30 років. Як і багато модних захоплень, це прийшло в Британію зі США, слідом за «швидкісними побаченнями», коли групи чоловіків і жінок зустрічаються, щоб провести разом лише декілька хвилин.