Буде нічний тариф, буде й транспорт увечері в Рівному?

4804 0

Ми у соцмережах:

Раніше міський голова Олександр Третяк пояснював: «Компанія «Дозор», яка надає перевізникам послуги з GPS-моніторингу руху транспорту, оновлює електронні табло прогнозування на центральних зупинках. Вони будуть сучасніші, з можливістю виводу інформаційних

Встановлені нові монітори від компанії «Дозор», яка відображає рух рівненських маршруток, на двох центральних зупинках громадського транспорту в Рівному досі не працюють. А старі вже не працюють. Тож побачити, коли під’їде та чи інша маршрутка, поки що можуть лише ті рівняни, які мають сучасний мобільний телефон із додатком «Дозор». Проте якби ж це було найбільш нагальною проблемою! У місті не вистачає громадського транспорту, особливо у вечірні години.

Іван Фурлет, начальник міського управління транспорту:

— Так, справді, монітори ще не працюють. Місто не витратило на їхнє встановлення ні копійки. Це були зобов’язання компанії «Дозор», з якою ми співпрацюємо. Це дуже дорогі екрани, їх встановили поки що тільки на двох центральних зупинках Рівного — «Театральна» та «Майдан Незалежності».

Що стосується руху громадського транспорту, то ми фіксуємо зростання кількості скарг містян на перевізників. Це насамперед пов’язано зі збільшенням попиту на перевезення у зв’язку з похолоданням. Ми плануємо заходи з підвищення дисципліни серед перевізників. Проте у них виникли реальні проблеми з водіями: ніхто не хоче йти на цю роботу. Тому з 300 автобусів на рейси виїжджають тільки 220. Весь тролейбусний парк міста задіяно, проте проблема найгостріша саме з маршрутками, бо їхня мережа у нас ширша і розгалуженіша.

Карантинні обмеження також вплинули на зменшення доходів перевізників. Зараз черги на той чи інший маршрут, коли проводимо конкурс перевізників, немає. Якщо хтось думає, що це дуже прибуткова справа, то так вже давно не є. Луцьк та Житомир вирішили проблему нестачі громадського транспорту, взявши кредити і придбавши тролейбуси. Популярних і швидких рішень тут не може бути.

Щоб покращити рух громадського транспорту у вечірній час, можливо, будемо порушувати питання про вечірній тариф на перевезення.

Ми також поцікавилися в Івана Фурлета, як працюють великі, нові і комфортні автобуси підприємця Ігоря Хомича, адже саме такий транспорт, на думку влади, має замінити нинішні старі й незручні маршрутки.

— Є з ним проблема у виконанні рейсів, — визнав начальник міського управління транспорту Іван Фурлет. — Потрібно мати достатній підмінний фонд, бо автобуси ламаються, їх потрібно ремонтувати, замінювати дорогі деталі. Пасажиропотік менший, ніж перевізник розраховував, коштів на ремонт не вистачає. Фактично працює у збиток.

Ігор Хомич, запускаючи в рейс автобуси, сподівався, що ці послуги не будуть збитковими хоча б тому, що вони їздять на газу, що дешевше, ніж заправляти бензином чи дизпальним.

Підприємець Ігор Хомич пояснив:

— Зараз їздять тільки три автобуси. Я заходив на ринок перевізників якраз перед локдауном, два роки тому. Цей бізнес, як виявилося, не приносить прибутку. Витрати на ремонт великі, бо це німецькі машини, в яких потрібно міняти імпортні деталі. Плюс витрати не лише на водіїв, а й на кондукторів. Плюс заправка. Був на спільній нараді міського управління транспорту з перевізниками. Далі слів справа не йде, реальних кроків від влади немає. Ніякої підтримки. Найближчим часом прийму рішення, що робити далі, про яке повідомлю.

Дарина Гузенкова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також