Коли наприкінці минулого року заступник міського голови Світлана Богатирчук-Кривко та начальник міського відділу культури Андрій Ткачук на прес-конференції розповідали про програму розвитку культури на 2003-2004 роки та про кошти, що передбачались виділити, то здавалось — нарешті місто взялося піднімати цю галузь з колін.
Начальник відділу культури Андрій Ткачук хоч і каже, що грошей хотілося б більше, проте впевнений, що бюджет на 2003 рік — це крок вперед: — У галузі культури за багато років накопичилось безліч проблем, які були зумовлені різними факторами. Проблеми виникли не вчора, і одним масовим вливанням коштів їх не вирішити. Я думаю, що якби й десять мільйонів дали, це питання не вирішило б. Цьогорічний бюджет культури більший за минулорічний на двадцять три відсотки, загалом виділено 2 мільйони 614 тисяч гривень. Це дозволить нам робити деякі речі, про які вже, мабуть, і забули. Вперше за декілька останніх років ми будемо реанімувати міську бібліотечну систему — у нас у місті дванадцять бібліотек, і в жодній немає комп’ютера. При цьому також вперше певна сума буде спрямована на придбання нових книжок. Також у бюджеті закладена сума на поточний ремонт міських бібліотек. Незважаючи на байдужість влади до творчих об’єднань, народних та зразкових колективів у Рівному є 23. В цьому році Андрій Ткачук пообіцяв нарешті звернути увагу на ці колективи, щоб поліпшити матеріальну базу, щоб відремонтувати приміщення. Тепер про те, що не вдасться зробити аж ніяк. Ідею створення муніципальних колективів, так само як і влаштування муніципального історичного музею, на створення якого пішла б ледь не третина бюджету, доведеться відкласти до кращих часів. Тепер пріоритетними у плані фінансування стануть ті заходи, які людям необхідні, але самоокупними вже давно бути не можуть. Сюди можна зарахувати і новий проект Валерія Марченка «Мистецька толока», що почнеться в травні й матиме на меті підтримку талановитої молоді. Буде допомога і камерному хору Олександра Тарасенка та духовому оркестру «Сурми», звісно, в тісних рамках бюджету.