Чи хоче пішохід під землю на Радіозаводі?

997 0

Ми у соцмережах:

Чи хоче пішохід під землю на Радіозаводі?

Про те, що підземний перехід на вулиці Данила Галицького у жахливому стані, нарікали давно. Для того, щоб це змінити, торік визначили підрядника, який встиг до зими залити нові сходи. Однак цього року виділення двох мільйонів гривень на його реконструкцію депутати тимчасово заблокували. Адже робота підземних пішохідних переходів не збігається з баченням міської влади, яка стежить за архітектурними новинками. Тому тепер будуть визначатися, чи взагалі потрібен там підземний перехід.

Зураб Кантарія, міський депутат:

Люди у цивілізованих країнах відмовляються від підземних переходів, бо 30% населення міста — це маломобільні групи. Йдеться про людей з інвалідністю, пенсіонерів, яким важко долати такі сходи, та мам з візками. Більше того, ці підземні переходи дорого утримувати. Набагато дешевше утримувати наземний перехід.

Разом із тим, у місцях, де наземний перехід не дублює підземний, багато людей навпростець перебігають вулицю. Вважаю, що у нас всі ці підземні переходи потрібно віддати для бізнесу, а владі треба побудувати наземні переходи.

Анатолій Чугуєвець, міський депутат:

Мені не подобається тенденція, що підземні пішохідні переходи стають непотрібними. На мою думку, час покаже, що відмовлятися від них є помилковим рішенням. Усі ці підземні переходи свого часу проєктували тому, що в тих місцях було зручно переходити вулицю саме підземним переходом. Адже кількість машин у Рівному постійно збільшується.

Якщо проаналізувати ситуацію на вулиці Данила Галицького, то за кафе «Іоланта» уже є один наземний перехід, діє перехід біля кафе «Мономах» та ще один на перехресті з вулицею Київською. Розумію, що інші міста не будують підземні пішохідні переходи, бо це дуже дорого. Однак якщо вони уже є у Рівному, то нам потрібно їх зберегти. Інша ситуація, що ці переходи у поганому стані. Це потрібно змінити.

Мені взагалі дивний дизайн усіх наших підземних переходів. Перебувати у них некомфортно, там постійні протяги. Коли спускаєшся у підземний перехід, то хочеться його швидше пробігти, ніж там залишитися на певний час. Щодо наземного переходу біля колишнього радіозаводу, то його можна зробити поряд. Для міста це невелика проблема.

Артем Алексєєв, активіст:

Я часто там буваю, однак не користуюся цим підземним переходом. Коли виходжу з громадського транспорту на зупинці біля магазину «Копійка», то перебігаю дорогу. І так вчиняє більшість людей. Для мене показником є підземний перехід на Боярці — вночі там жодної лампочки. Його радше використовують як туалет, а пішоходи просто перебігають дорогу.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також