У міському центрі надання адмінпослуг рівнян чекають, як і завжди — у масках. Єдине — просять реєструватися в електронній черзі з дому, за допомогою офіційного вебсайту. І, по можливості, вирішувати всі питання через онлайн-сервіси. Проконсультувати можуть по «гарячих» телефонних лініях, основна — (0362) 400-043. Тимчасово закрили лише невеликий філіал ЦНАПу, що у ТЦ «Злата Плаза».
Без змін працює обласне управління Пенсійного фонду — вимагають лише дотримуватися дистанції та вдягти маску. Міське управління праці та соцзахисту веде прийом за попереднім записом: телефони для кожного окремого відділу — надання пільг, житлових субсидій чи інших послуг — вказані на їхньому сайті. Але якщо хтось прийде без попередження, все одно приймуть, — запевняють в управлінні.
Рівнетеплоенерго закрило для відвідувачів центральний офіс, але абонентські служби прийом ведуть.
Рівнеоблводоканал так само не закривав абонентських відділів, але попереджають, що прийому доведеться чекати трохи довше — досередини запускають по черзі, щоб не було скупчень. Споживачам також пропонують звертатися за телефонами, які можна знайти на сайті підприємства. Зокрема, ось телефон «Єдиного вікна» обслуговування абонентів РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» — 066-540-57-05.
Те ж саме й у клієнтській службі «Рівнегазу» — споживачі можуть приходити, але дезінфікувати руки, вдягти маски та не юрмитись всередині офісу.
ПрАТ «Рівнеобленерго» просить абонентів обмежити відвідування, цілодобово працює колцентр — (0362) 694–298. До 6 листопада споживачів тимчасово не прийматимуть.
Олена РАКС.