Микола Бляшин, депутат міської ради Рівного:
— Це будуть додаткові витрати, але немає механізму контролю за кількістю перевезених пенсіонерів приміським залізничним транспортом! Ми маємо розуміти, що беремо на себе додаткові фінансові зобов’язання.
Сергій Васильчук, депутат міської ради:
— Бажання отримати компенсацію від міста існує вже понад десять років. Ми не змогли знайти списки, які саме пільговики мали пільги. Чи це мешканець Рівного, чи з області, чи взагалі з іншої області — це визначити неможливо.
Віктор Шакирзян, в.о. міського голови Рівного:
— Можна буде запросити на бюджетну комісію представника Укрзалізниці, поставити запитання — все пояснять. Але давайте ми все-таки програму приймемо. Почалася комунікація із залізницею, а вони дуже багато об’єктів мають у нас в територіальній громаді. Було звернення щодо мостів, щодо парканів, які знаходяться на вулиці Небесної сотні в аварійному стані. Це стосується і розвитку дитячої залізниці, планів по закінченні сезону — вони будуть брати на себе зобов’язання, вкладати кошти. Тому пропоную підтримати програму, а коли будемо виділяти кошти, обов’язково запросимо їхніх представників на засідання бюджетної комісії — й отримаєте відповідь.
До слова, у тексті самої програми наведено такі дані, подані Укрзалізницею: в середньому, упродовж місяця приміськими поїздами користується 7550 пільговиків. Левова частка з них — 7300, це пенсіонери за віком. Окрім того, сюди входять ще 170 осіб з інвалідністю і ті, хто їх супроводжує, 30 учасників бойових дій, 30 дітей з багатодітних сімей, 10 дітей-сиріт та ще з десяток ветеранів силових структур. Кошти ж за перевезення пільговиків місто виділяло залізниці тричі — 400 тисяч гривень у 2016 році, пів мільйона гривень у 2021-му та мільйон у 2022-му.
Олена РАКС.
ЮК.





