У готелях Рівненщини подекуди селять без документів, у міні-барах номерів тримають прострочені напої, а в готельних ресторанах недоважують порції. З цими та іншими порушеннями зіткнулися працівники облінспекції з питань захисту прав споживачів, провівши за дорученням голови облдержадміністрації перевірки закладів для ночівлі.
Розповідає Ірина Вдовиченко, головний спеціаліст облінспекції з питань захисту прав споживачів: — Ми перевірили дев'ять готелів, які розташовані біля трас у Корецькому та Сарненському напрямах і в усіх виявили порушення. Так, в деяких готелях споживачів селили, не вимагаючи документів про підтвердження особи, не оформляли належним чином документів про поселення, тобто не укладали угод про надання послуги з вказаними датами в'їзду-виїзду з готелю та подобової оплати. У номерах були відсутні внутрішні правила проживання та інформація про вартість додаткових послуг, у дорогих номерах у холодильниках містилося пиво із закінченим терміном придатності. А в готельних ресторанах недоважували страви, на деякі продукти не мали документів про якість та безпеку. За ці порушення власники готелів та кухарі були оштрафовані. Хоча загалом готелі до прийому гостей, які приїхали на Євро-2012, готові. Тобто можна сказати, що власники активізували роботу у цьому напрямі: повисаджували квіти, повичищали всі закутки. Вартість кімнат в готелях коливалася від 250 до 1000 гривень на вибір. Звісно, що дорогі номери — дуже гарні. Хоч перевірки ми проводили у перший тиждень проведення Євро-2012, готелі були наполовину заселені. У них було багато іноземців з Литви, Німеччини, Франції, Англії. І в деяких готелях вони навіть позалишали у книгах відгуків свої подяки. Зауважу, що переважно спостерігалася тенденція: чим ближче до Рівного, тим кращий готель. Серед найкращих, приміром, "Скольмо" (Клевань), "Айвенго", "Софія", "Даллас" (Сарни). А ось віддалені готелі, розраховані на далекобійників, виглядають гірше. Додам також, що цього року до нашої інспекції не надійшло жодної скарги на готельні послуги.