Чиновники розповіли, чому їм телефонували мешканці Рівненщини

313 0

На «гарячу лінію» Рівненської ОДА звернулося майже 14 тисяч жителів.

У 2018 році на «гарячу лінію» контактного центру облдержадміністрації надійшло 13803 звернень від жителів Рівненщини. У  порівнянні з минулим роком, кількість звернень зменшилась на 16%.

- Зменшення кількості звернень громадян підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних ліній та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади. Середній термін розгляду звернень складає 7 днів, - зазначив директор Контактного центру Василь Курилас.

П’ята частина звернень стосувалася соціальних питань. Також жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні житлових, комунальних та транспортних питань. Зокрема, проводилось інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Найчастиіше до контактного центру зверталися жителі обласного центру та Рівненського району.

Прес-служба РОДА нагадує, що до центру на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» 0 800 500 078 може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти.

Окрім дзвінків можна також надсилати звернення на електронну пошту [email protected]

Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також