Взуття для чоловіків має не тільки функції одягу. Як і будь-яке інше, воно відповідає за стан здоров’я покупця, його комфорт та звісно зовнішній вигляд. Правильні матеріали дозволяють шкірі “дихати”, а зручна устілка та підошва розподіляє навантаження при ходьбі та бігу.
Компанія New Balance спеціалізується на спортивному взутті ще з часів свого зародження і точно знає про потреби покупців їх бажання та як забезпечити комфорт при активному ритмі життя. Чому лейбл має таку довіру споживачів? Для відповіді на це питання можна трохи зануритись в історію.
Отже, як New Balance стали лідером з виробництва спортивного взуття?
У 1950 Райлі, засновник компанії, йде на пенсію, а фірму залишає на Артура Холла. Той через пару років віддає бізнес своїй доньці. Вони з чоловіком покладають свої сили на розвиток бренду. Вони принесли на виробництво ту енергію, яка рухала і допомогла подальшому розвитку. Далі був шалений успіх, компанія пізнавала і розкривала свого покупця. Думка прихильників і зараз є важливою для корпорації. Маючи таку історію, вони побудували довірливі відносини зі споживачами, прислухаючись до їх думки та не боячись експериментувати, New Balance стали лідером на ринку спортивного взуття.
На сайті є розділ “для тренування”, який складає пропозиції, що мають відповідні для цього характеристики. Модель FuelCell Shift Trainer створена для бігу та підійде для активного відпочинку. Її гнучка та тверда підошва забезпечує надчутливий та комфортний рух, це додає тілу маневровність і легкість під час спортивних вправ.
Кожна модель від бренду New Balance до дрібниць продумана і відповідає стандартам якості. Чоловічі кросівки виготовлені та розроблені так, що під кожен тип руху та спорту забезпечують комфортом. А якісне покриття та матеріали говорять довговічність насіння взуття, багаторічні відносини між покупцем, що базуються на впевненості та цілковитій довірі. Модель на свій смак можна роздивитись на сайті офіційного магазину.