Чутки про підняття тарифу на проїзд залізничним транспортом викликали хвилювання серед населення, але після заяви гендиректора «Укрзалізниці» все стало на свої місця.
Ініціатива підвищення вартості квитків на пасажирські залізничні перевезення є вимушеною і викликана значними збитками «Укрзалізниці», але отримані кошти від подорожчання проїзду дозволять поліпшити сервіс на залізниці, заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких.
«Про який сервіс можна говорити, якщо кілометр проїзду коштує 1 копійку. Для цього і підвищуємо ціни на пасажирські квитки, тому що зазнаємо збитків від цих перевезень — 2 мільярди 400 мільйонів гривень за рік. Щоб був сервіс, потрібні гроші», — відзначив гендиректор.
Гладких додав, що при нинішньому рівні тарифів «Укрзалізниці» практично не в змозі виконувати соціальні зобов’язання і закони про залізничний транспорт.
Глава компанії відзначив, що подорожчання залізничних квитків навряд чи приведе до відтоку пасажирів на авіатранспорт. «У країні ще немає стільки літаків, а залізничні квитки в 10 разів дешевше, ніж на літаки, так що зазор поки ми маємо», — вважає Гладких. При цьому він додав, що залізничний транспорт є найбільш безпечним видом транспорту.
Глава «Укрзалізниці» також повідомив, що на літній період кількість потягів буде значно збільшено.
«Хочу запевнити наших пасажирів, що заявки в літній період будуть виконані. Якщо вдасться, до літніх перевезень направимо і прискорені поїзди. Це залежить від закупівель і готовності Крюковського вагонобудівного заводу виконати свої умови».
За його словами, у першому кварталі «Укрзалізниця» одержала 32 пасажирських вагони, а до кінця року заплановане постачання понад 150 вагонів.





