Рівняни нарікають, що сьогодні не можуть подати показники з електролічильників, бо дотелефонуватися на call-центр «Рівнеобленерго» неможливо – виклики постійно збиваються.
Алла Ліхачова, речниця «Рівнеобленерго», зазначає, що проблема відома:
- Лінії перенавантажені. Дуже багато людей телефонують не тільки подати показники лічильників, а й розпитати про оплату, оскільки не всі ще розібралися, як платити за електроенергію новій постачальні компанії – РОЕК. Якщо раніше середня тривалість розмови була три хвилини, то тепер – близько 18.
Пані Ліхачова радить споживачам подавати показники лічильників в особистому кабінеті на сайті «Рівнеобленерго» або через «Вайбер». Як скористатися останнім – на відео, в якому покроково описано, як потрібно відкрити чат та що вписувати.
Важливо, повідомляючи показники через «Вайбер», вказувати старий особовий рахунок, який був на квитанціях «Рівнеобленерго», а не новий РОЕК.
До слова, у «Вайбері» можна подати показники лічильника не лише свої, а й інших споживачів.