Першим в Україні підприємцем, який отримав право видавати сертифікати відповідності на ввезені з-за кордону авто, став 32-річний дубенчанин Захар Вознюк. Досі така прибуткова сфера діяльності була винятково у державній монополії.
До травня цього року сертифікати відповідності можна було отримати у центрах УкрСЕПРО, проте структуру вирішили ліквідувати, залишивши дозвіл видавати сертифікати, без яких імпортні авто не можна офіційно зареєструвати, лише у кількох містах. Найближче до Рівного були центри у Львові та Києві. Підприємці, які привозять авто з-за кордону, навіть перекривали трасу Київ-Чоп, вимагаючи, аби таких центрів побільшало. Бо черги доводилося займати з ночі і чекати на перевірку автомобіля цілий день. Тож тепер сертифікати відповідності можна отримати і у Рівному — на вулиці Князя Володимира, 28-Б, де офіс ТзОВ «Рівнестандарт». Чому саме підприємець Вознюк отримав право видавати сертифікати на автомобілі, ми запитали Валерія Бельця, начальника Регіонального сервісного центру МВС у Рівненській області: — Захар Вознюк — молодий підприємець, якщо не помиляюся, має також станцію обслуговування. Коли заборонили діяльність УкрСЕПРО, перевірку почали проходити різні підприємства, щоб отримати ліцензію на видачу сертифікатів відповідності. Очевидно, «Рівнестандарту» ліцензія дісталася нелегко і дорого, бо фірма дуже боїться зробити щось протизаконне. Скарг на їхню роботу немає, але підприємці розповідають, що швидше вже у Запоріжжя за сертифікатом з'їздити — дуже вже прискіпливо на «Рівнестандарті» перевіряють автомобілі. А приїздить багато людей не тільки з нашої області, а й з Волині. Як на мене, добре, що приватні фірми почали виходити на цей ринок послуг. Підприємці вкладають свої кошти в апаратуру, ліцензію, а тому працюватимуть більш ефективно, аби не втратити ліцензію. Директор "Рівнестандарт" Захар Вознюк надіслав відповідь на наш запит, в якій, зокрема йдеться: “Наказом Міністерства інфраструктури України від 6 вересня «Рівнестандарт» призначено органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, їх частин та обладнання. Щодо важкості проходження процедури, то головне, щоб організація відповідала встановленим вимогам: досвід роботи, досвідчений персонал, акредитація в Національному агентстві з акредитації України та власна випробувальна лабораторія. Наразі ми справді єдине приватне підприємство, яке отримало таку ліцензію, але це явище тимчасове. Наскільки мені відомо, до Мінінфраструктури зараз подають заявки на відповідне призначення інші організації. Черги у нас є, але це робочий момент, оскільки кожен автомобіль має пройти випробування і це займає час. Щодо кількості авто, що перевіряємо протягом робочого дня, зараз важко вивести середню цифру, бо підприємство тільки налагоджує виробничий цикл. Намагаємось працювати на повну”.