Пригода, яка трапилась на перехресті дороги Рівне–Київ, здолбунівського та сарненського напрямків, забрала минулої суботи водночас три життя. Це місце можна назвати «чорним» перехрестям, бо саме там трапляється чимало дорожньо-транспортних пригод, в які найчастіше потрапляють мешканці інших областей, які не знайомі з рівенськими дорогами.
Пригода, яка трапилась на перехресті дороги Рівне–Київ, здолбунівського та сарненського напрямків, забрала минулої суботи водночас три життя. Це місце можна назвати «чорним» перехрестям, бо саме там трапляється чимало дорожньо-транспортних пригод, в які найчастіше потрапляють мешканці інших областей, які не знайомі з рівенськими дорогами. — Виїжджаючи із здолбунівського чи сарненського напрямків, які стають другорядними, водії не реагують на зміну напрямку, а світлофор працює там у попереджувальному режимі, й вони повинні пропустити транспорт, який рухається головною дорогою Рівне-Київ. Там і знаки є «проїзд без зупинки — заборонений», — каже начальник відділення з розслідування ДТП Петро Смалійчук з УМВСУ області. Саме йому й доведеться розслідувати суботню ДТП. Маршрутне таксі Городище-Рівне близько восьмої ранку з’явилось на перехресті. В салоні «Мерседеса» всі сиділи, стоячих пасажирів було троє. А директор ТзОВ «Сихівське» із Львова Михайло Б’єсик поспішав із своєю дружиною в Київ до когось на день народження. Йшов дощ, покриття дороги було мокрим. Водій маршрутки Василь С. запевняє, що їхав із швидкістю близько 60 км/год. На перехресті шляхи «Мерседеса» та «Пежо» перетнулись. Ніхто й зрозуміти не міг, що сталось. Почувся удар, маршрутка перекинулась на бік та злетіла у кювет. Вочевидь, «Пежо» мчало на величезній швидкості. 12 пасажирів маршрутки отримали травми і перебувають у лікарнях. Директор притулку для неповнолітніх Віра Темнова, яка сиділа в «Мереседесі» з того боку, на який випав сильний удар, загинула. — Гальмівного шляху «Пежо» на дорозі не виявили. Хоча в «Пежо» спрацювали подушки безпеки — і водія, і пасажира, проте вони не врятувати їм життя, — розповідає Петро Смалійчук. Автомобіль «Пежо» був 2003 року випуску. Слідчі планують дослідити справність гальмівної системи та рульового керування. Слідчі також відпрацьовуватимуть версію про те, що водій легковика заснув за кермом, бо погода для цього була сприятливою, йшов дощ, а він виїхав з дому ще вдосвіта. Хоча водій маршрутки в цій ДТП фактично не винен, стурбовані нещастям працівники ВДАІ області та облавтоуправління вирішили 3 червня провести семінар для перевізників всіх форм власності, на якому йтиметься про безпеку руху. Вони запрошують їх з’явитись у ВДАІ на вул.Бандери, 14-А, на 11 годину.