Працівники ДАІ спільно з представниками Головавтотрансінспекції продовжують перевіряти маршрутні транспортні засоби на кінцевих зупинках залізничного та автовокзалів, а також вранці випускають пасажирський транспорт на маршрути. — За час перевірки вони оглянули близько 200 автобусів та виявили близько 70 порушень Правил дорожнього руху, що стосуються технічного стану.
Працівники ДАІ спільно з представниками Головавтотрансінспекції продовжують перевіряти маршрутні транспортні засоби на кінцевих зупинках залізничного та автовокзалів, а також вранці випускають пасажирський транспорт на маршрути. — За час перевірки вони оглянули близько 200 автобусів та виявили близько 70 порушень Правил дорожнього руху, що стосуються технічного стану. Хоч працівники ДАІ наголошують на тому, що автобуси зберігати поза гаражами не можна, перевізники далі ігнорують вимоги договорів. Водії перевозять пасажирів автобусами, які мають такі несправності: несправності гальмівної системи, рульового управління, невідповідність нормам і стандартам протекторів шин, відстані між сидіннями, а також перевозять пасажирів автобусами, у яких тріснуте скло, що під час руху може посипатися на людей. Деякі водії або ж самі власники власноруч змінюють кількість та відстань між пасажирськими сидіннями. Так, при проходженні квартального державного технічного огляду вони надають свої автобуси, у яких сидіння встановлені відповідно до стандартів, та після проходження техогляду вони встановлюють додаткові місця для пасажирів, або ж їх викидають. А тому такі перевірки на лініях є доцільними, — каже Інна Березовська, старший інспектор групи з профілактичної роботи ВДАІ м. Рівного. У той же час перевізники із «Спілки водіїв» продовжують наполягати на безпідставності перевірок Головавтотрансінспекції і готуються до всеукраїнської акції громадської непокори.