Раніше щороку міська рада на компенсацію пільгового проїзду у тролейбусах школярів та студентів надавала "Рівнеелектроавтотрансу" з міського бюджету не менше мільйона гривень. Міський голова Рівного Володимир Хомко визнає, що той мільйон був підприємством "нечесно зароблений", бо на таку суму юних пільговиків не перевозили. Але, за його словами, ці кошти давали "Рівнеелектроавтотрансу" можливість "підтягнути штани".
Раніше щороку міська рада на компенсацію пільгового проїзду у тролейбусах школярів та студентів надавала "Рівнеелектроавтотрансу" з міського бюджету не менше мільйона гривень. Міський голова Рівного Володимир Хомко визнає, що той мільйон був підприємством "нечесно зароблений", бо на таку суму юних пільговиків не перевозили. Але, за його словами, ці кошти давали "Рівнеелектроавтотрансу" можливість "підтягнути штани". В останні кілька років від такої практики відмовлялися. Натомість лише для малозабезпечених студентів і учнів пропонували місячні проїзні квитки за половину вартості. Це дозволяло суттєво економити бюджетні кошти, бо квитків купували дуже мало. Втім, економія для міського бюджету, кажуть чиновники, обернулася кризою для "Рівнеелектроавтотрансу". Тож міськрада вирішила повернутися до колишньої практики і на останній сесії підприємству передбачили у міському бюджеті на компенсацію пільгового проїзду учнів та студентів 600 тисяч гривень. Міський голова Рівного Володимир Хомко пояснює: — Підприємство у скрутному становищі. Його працівники нині мають чотириденний робочий тиждень. Ні про який розвиток підприємства мова не йде. І ми зараз просто їм "підтягуємо штани". Щодо іменних проїзних квитків для учнів та школярів, то їх не буде, якщо таке рішення прийме міськвиконком. Тож знову всі діти у тролейбусах будуть їздити безкоштовно.