Відкриття спідвейного сезону в Рівному відбулося у неділю. Замість скасованої гонки другої польської ліги між рівнянами та львів’янами (команда Львова відмовилась від змагань) вирішили провести товариську парну гонку між спортсменами команд «Україна» (Рівне) та «Мега-Лада» (Тольятті). Цей неофіційний старт мав дати відповіді як на деякі безпосередньо спідвейні запитання, так і на ті, які мотогонок по гаревій доріжці стосуються опосередковано. Розпочнемо з останніх.
Перед початком сезону точилося чимало розмов щодо ціни квитка на спідвей. Звучала цифра 12 гривень (вдвічі більше, ніж торік), проте врешті-решт організатори зупинилися на десятці. Як наслідок, стадіон був майже заповнений. Поза сумнівом, спідвей — видовище захоплююче, його рівняни дуже люблять, і десяти гривень їм не шкода. Але ж чи витримають таке навантаження гаманці наших земляків протягом сезону, як-не-як очікується близько двадцяти гонок, і чи не доведеться під час деяких стартів спортсменам їздити при напівпорожніх трибунах? Час покаже. Для порівняння: у Лодзі квиток на центральну трибуну коштує 35 злотих, на бічну — 10. На цьому фоні наші 10 гривень виглядають досить скромно. Якщо говорити про навколоспідвей, то не можна не згадати і про поповнення у палатках з символікою: там можна було придбати клубні шарфи, футболки, чашки та інші дрібнички. Сам факт розширення асортименту радує, а ось, з дозволу сказати, дизайн усього цього добра відверто бажає кращого. Щодо зовнішнього вигляду стадіону, то докорінних змін порівняно з минулим роком він не зазнав, усе було прибрано, але не більше. Проте під час гонки коментатор В’ячеслав Крижанівський не раз наголошував, що за сприяння нової обласної влади з кожною новою гонкою наш мототрек ставатиме кращим. Дійшло до того, що через два роки Рівне побачить етап Гран-прі. Так собі й уявляєш: на меморіалі Слави новий стадіон, на місці старого стадіону — палац Любомирських, на базарі Дикого — палац спорту, а на мототреці — спідвейне Гран-прі, яке транслюється на увесь світ у прямому ефірі... Тут і до проведення Олімпійських ігор недалеко. Тепер безпосередньо про гонку. Участь у ній брало сім пар — чотири рівенські і три тольяттінські. Загалом склад учасників був доволі рівним, а тому гонка вийшла цікавою. Виграли змагання Віктор Гайдим зі своїм угорським напарником Ласло Шатмарі. Останній, який виступатиме за «Україну» в обох лігах, проявив себе з кращого боку, поза сумнівом, він має посилити нашу команду. Дещо розчарував інший новобранець — Ігор Марко, який з шести виграв лише два заїзди. Проте сезон довгий, майстер Ігор — знаний, а тому, незважаючи ні на що, надії на Марка великі. Якщо до Гайдима, Шатмарі та Марка додати ще Трофимова, Колодія та поляка Миколайчака, то дорослий склад вимальовується дуже непоганий, як за мірками російської, так і другої польської ліги. Складніше з юніорами. Тут, як показала звітна гонка, усі сподівання на Ярослава Полюховича та Андрія Карпова, хоча, як і в попередні роки, судячи з усього, юніори будуть для команди баластом. У той час як у Рівному проходила товариська гонка, у другій польській лізі відбувались офіційні змагання. Особливої боротьби не вийшло. Добре нам знайомий «Спідвей-Центр» у Даугавпілсі переміг «Полонію» з Піли — 56:33. «Старт-Фулар» (Гнєзно) виграв у «Колеяжа» з Равіча — 66:24, а спідвеїсти Лодзі випередили у Кракові суперників з команди «Ванда» — 57:32.