«Дія» запустила нову функцію: можна повідомити про відсутність мобільного зв’язку

386 0

Ми у соцмережах:

Фото: Pexels з сайту PixabayФото: Pexels з сайту Pixabay

У додатку "Дія" з'явився новий сервіс, що дозволяє українцям повідомляти про відсутність мобільного зв'язку чи інтернету.

Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok — повідомляйте про це в "Дії". Послугу знайдете одразу на головному екрані застосунку, - повідомив Михайло Федоров, віцепрем'єр-міністр цифрової трансформації України.

Повідомити про відсутність зв'язку у додатку "Дія" дуже просто:

Відкрийте додаток "Дія" і на головному екрані натисніть на "Відсутній звʼязок".
Дайте одноразовий доступ до геолокації.
Вкажіть, чи проблема виникає лише під час відключень електроенергії.
Оберіть оператора.
Уточніть, що саме не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
Вкажіть, де немає зв'язку: в приміщенні чи на вулиці.
Щоб користувачу подати заявку без інтернету, необхідно завантажити "Мапу незламності" заздалегідь. Зокрема, якщо інтернет зникне, то заявка користувача буде автоматично відправлена, коли з'явиться зв'язок.

Заяву отримає Національна комісія, що регулює зв'язок, і вона зможе дізнатися про місця з проблемами з інтернетом і зв'язком. Спільно з операторами комісія працюватиме над вирішенням цих питань.<script async src="https://telegram.org/js/telegram-widget.js?22" data-telegram-post="zedigital/5349" data-width="100%"></script>

Коротко про нагадує, що ще 17 грудня 2024 року Кабінет міністрів дозволив подавати скарги на відсутність мобільного звʼязку в “Дії”.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

загрузка...

Читайте також