Щоб споживачі газу зайвий раз не наражали себе на небезпеку та не виходили з дому, в АТ «Рівнегаз» розробили експрес-доступ до онлайн сервісів на 104.ua.
— Зараз, у період карантинних обмежень, коли споживачі не мають змоги прийти до центрів обслуговування клієнтів, ми знайшли вихід із такого становища. Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію і надали споживачам необмежений доступ до онлайн-сервісів для зворотного зв’язку, — повідомляє керівник клієнтського сервісу «Рівнегазу» Володимир Новосад (на фото). – Скориставшись такою спрощеною експрес-реєстрацією, клієнт автоматично отримує постійний доступ до власного особового рахунку.
Тож тепер, аби вирішити усі газові питання у віддаленому режимі, достатньо зі смартфону зателефонувати до контакт-центру АТ «Рівнегаз» за номером (067) 01 01 104 і назвати номер свого особового рахунку. Після цього «Особистий кабінет» споживача буде створено автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.
Логіном є номер мобільного телефону споживача. Достатньо перейти за посиланням, вказаним у повідомленні, ввести логін і пароль на сайті та користуватись усіма перевагами онлайн-сервісів 104.ua.