На 50% збільшилася за останні чотири місяці кількість звернень громадян Рівного до міського управління житлово-комунального господарства у порівнянні з початком року. Начальник управління Іван Гема пояснює це тим, що «люди бачать, що у місті щось робиться».
— Як тільки, приміром, ми зробили дитячий майданчик в одному дворі, відразу за встановленням майданчиків звертаються до нас мешканці ще 10-15 навколишніх будинків, — говорить п. Гема. — Аналогічно — з ремонтами дахів, під’їздів тощо. До 23-ї години інколи доводиться залишатися на робочому місці й відповідати на звернення. Чимало з них задовольняємо, хоча й не всі, бо на це потрібні кошти, а їх не вистачає. Звісно, що в першу чергу реагуємо на звернення, які потребують негайного втручання, тобто на ситуації, які загрожують безпеці людей: впало дерево, обвалилася підпірна стінка і тому подібне. А взагалі у кожному будинку, кожному дворі житлово-комунальних проблем — море. Щоправда, є будинки, мешканці яких мають загалом по 70 тисяч гривень заборгованості в оплаті житлово-комунальних послуг і звертаються до нас, вимагаючи уваги до своїх проблем. То таким хочу нагадати, що міська влада буде робити свою роботу, але й вони повинні робити свій внесок, вчасно оплачуючи послуги. Мирослава ШЕРШЕНЬ.