«Додам газу, бо нема ям»

511 0

Ми у соцмережах:

На ремонт переїзду витратили мільйон

Переїзд і два мости оновила нещодавно у Рівному «Укрзалізниця», якій вони і належать. Що змінилося?

— До ремонту вмикав першу передачу і їхав зі швидкістю 5 км/год на цій ділянці, тепер їду зі швидкістю до 20 км/год на другій передачі, — каже водій Олександр. — При цьому машину не гойдає через проїзд по коліях. Очевидно, що бетонні плити, які поклали замість асфальту, більш рівно і щільно підходять до колій. Візуально це, можливо, не видно, але добре відчувається в салоні авто. От тільки чого міст перекривали на місяць? Якось не віриться, що ремонт був настільки складним, що потребував стільки часу.

За словами головного інженера Рівненської дистанції колії Володимира Мельника, на переїзді поміняли настил: з асфальту на бетонні плити. Понизили переїзд на 5 см для зручності пішоходів та водіїв, адже раніше він був дуже нерівним. Також поміняли під’їзди до переїзду та деякі ділянки колії. Ремонт коштував близько мільйона гривень.

Їздити через міст стало краще, та без капремонту не обійтися

До ремонту на Золотіївських мостах приступили у день відкриття переїзду і, як обіцяли залізничники, завершили за кілька днів. Рух при цьому був лише частково перекритий. Тут замінили деформаційні шви (старі було встановлено неправильно, через що вздовж усіх мостів була щілина), а потім покрили мости новим асфальтом.

— Їздити через мости стало набагато краще, — каже мешканка Золотієва і депутатка Рівненської міської ради Любов Романюк. — Проте все ж вони потребують капітального ремонту, бо немає гідроізоляції, пішохідні зони не дороблено.

До речі, вже не перший рік точаться розмови, щоб передати мости на баланс міста. Проте за умови, що залізниця їх капітально відремонтує.

Дарина Гузенкова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також