У Рівному маршрути реформуватимуть так, щоб рівняни змушені були платити за проїзд більше

. Міський голова Володимир Хомко зізнається про наміри зробити пасажирські перевезення у Рівному рентабельними, скоротившити кількість і зменшивши протяжність маршрутів. При цьому відверто каже: «Всі маршрути в Рівному потрібно робити універсальними. Ніде у світі немає такого, щоб маршрутка везла людину від під’їзду її будинку до лікарні. По дорозі має бути кілька пересадок. Це одразу поверне їм рентабельність».

1 хв. читання

Детальніше про такі наміри розповів Віталій Миронюк, начальник міського управління транспорту і зв’язку:

— Єдиний вихід із ситуації, що склалася, — це реорганізація маршрутної мережі. Наші 32 маршрути потрібно скоротити і об’єднати до 20. Уже виокремилося сім маршрутів, де узагалі ніхто не хоче працювати. Маю припущення, що шість із них просто зникне. Ідеться про маршрути № 32 «Залізничний вокзал — Європейський університет» (його майже повністю дублює тролейбус №3), №33 «Вулиця Енергетиків — Залізничний вокзал» (теж не витримує конкуренції з тролейбусом №3), №36 «Поліклініка №3 — Ювілейний» (він був затребуваний, коли на вулиці Струтинської працювало МРЕВ), №55 «Північний — Площа Театральна» (програє конкуренцію дуобусам), №69 «Червоногірська — Млинівська», № 70 «Європейський університет — Міська лікарня №2» (зараз там їздить всього одна маршрутка). Маршрути №№43?44 «Вулиця Олексинська — Басів Кут» будуть об’єднані в один, адже там працює всього п’ять маршруток.

Науковці також мають подумати, як зробити рентабельними маршрути №№41, 42 та 58. Чекаємо, поки стане тепліше, вони обрахують усі пасажирські вузли та нададуть свої пропозиції. Сама ж реорганізація відбуватиметься поетапно.

Богдан СЛОНЕЦЬ.

Поділитися цією статтею