. Міський голова Володимир Хомко зізнається про наміри зробити пасажирські перевезення у Рівному рентабельними, скоротившити кількість і зменшивши протяжність маршрутів. При цьому відверто каже: «Всі маршрути в Рівному потрібно робити універсальними. Ніде у світі немає такого, щоб маршрутка везла людину від під’їзду її будинку до лікарні. По дорозі має бути кілька пересадок. Це одразу поверне їм рентабельність».
Детальніше про такі наміри розповів Віталій Миронюк, начальник міського управління транспорту і зв’язку:
— Єдиний вихід із ситуації, що склалася, — це реорганізація маршрутної мережі. Наші 32 маршрути потрібно скоротити і об’єднати до 20. Уже виокремилося сім маршрутів, де узагалі ніхто не хоче працювати. Маю припущення, що шість із них просто зникне. Ідеться про маршрути № 32 «Залізничний вокзал — Європейський університет» (його майже повністю дублює тролейбус №3), №33 «Вулиця Енергетиків — Залізничний вокзал» (теж не витримує конкуренції з тролейбусом №3), №36 «Поліклініка №3 — Ювілейний» (він був затребуваний, коли на вулиці Струтинської працювало МРЕВ), №55 «Північний — Площа Театральна» (програє конкуренцію дуобусам), №69 «Червоногірська — Млинівська», № 70 «Європейський університет — Міська лікарня №2» (зараз там їздить всього одна маршрутка). Маршрути №№43?44 «Вулиця Олексинська — Басів Кут» будуть об’єднані в один, адже там працює всього п’ять маршруток.
Науковці також мають подумати, як зробити рентабельними маршрути №№41, 42 та 58. Чекаємо, поки стане тепліше, вони обрахують усі пасажирські вузли та нададуть свої пропозиції. Сама ж реорганізація відбуватиметься поетапно.
Богдан СЛОНЕЦЬ.