Дорога до Рівного стала довшою

3365 0

Ми у соцмережах:

Дорога до Рівного стала довшою

На початку року погіршилось транспортне сполучення з деякими прилеглими до Рівного селами. Після проведених тендерів на пасажирські перевезення частина маршрутів перестала існувати. Одні перевізники програли конкурс, а інші — самі познімали автобуси з маршрутів через нерентабельність. В результаті мешканці сіл не мають змоги вчасно добратись на роботу до Рівного.

Зокрема, скаржаться на транспортні проблеми мешканці села Великий Житин. Розповідає жінка, яка понад 30 років вже добирається щоранку до Рівного, оскільки тут працює: — Кілька років поспіль їздив з Рівного до Тучина мікроавтобус через Великий Житин. Возив підприємець зі Здолбунова — зранку три рейси і ввечері. Було дуже зручно, оскільки мешканці нашого села саме цими автобусами діставалися на роботу до Рівного і ввечері з роботи. Шостого січня зранку ми як завжди вийшли на зупинку, але жодна з маршруток цього напрямку не приїхала. Наступного дня — така ж ситуація. Лише згодом від водіїв інших маршрутів ми дізналися, що цей підприємець програв тендер, тому возити людей більше не буде. Решта маршруток, які проїжджають через наше село, їздять не за зручним для нас графіком, тому ми постійно запізнюємося на роботу. Крім того, водії тих маршруток не завжди зупиняються. Просто не хочуть брати людей на таку невелику відстань. Спочатку саджають тих, хто їде до віддалених сіл, а потім, якщо є місце — і нас. Така ж ситуація і в Рівному, коли приходимо на автостанцію. Аби доїхати додому, змушені просити водіїв взяти нас у маршрутку ледь не на колінах. Раніше, коли вносилися зміни до розкладу руху маршруток чи автобусів, то пасажирів заздалегідь про це попереджали. Цього ж разу ми самі мусили про все дізнаватися. Наприкінці минулого року виникли проблеми з транспортом і в мешканців села Гориньград-2. Щоправда, там ситуація дещо інша. Селяни стали заручниками тарифної політики перевізників. Власник автобуса, який возив людей до Рівного, вирішив відмовитися від цього маршруту, оскільки він для нього виявився нерентабельним. Розповідає мешканець села Гориньград-2 Валерій Лящук: — Я живу в селі Гориньград-2, що за 15 кілометрів від обласного центру. Раніше їздив автобус до сусіднього села Гориньград-1. Вартість проїзду була 3 гривні. Мешканці трьох сіл, а це майже сотня чоловік, щоранку цим автобусом діставалися до Рівного на роботу. Наприкінці грудня цей автобус перестав їздити. Залишилася тільки маршрутка, яка робить круг через Житин та Шубків. Відповідно, і плата там майже вдвічі більша. Та це півбіди. Проблема ще й в тому, що ці маршрутки не можуть забрати всіх пасажирів. Та й до Рівного зранку вони прибувають тільки о 9.30, коли робочий день вже розпочався. От і змушені, щоб встигнути на роботу, щоранку пішки ходити до Антополя. А це — 6 кілометрів. Я звертався з цією проблемою до перевізника, який раніше возив людей автобусом, але той сказав, що за такі гроші він більше возити нас не буде. Телефонував і до керівників району та області, але ніхто мене навіть слухати не став. Їм байдужі проблеми простих людей.

Коментар Володимир Пшеюк, начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Рівненської ОДА: — Коли розроблялася маршрутна мережа області Рівненською райдержадміністрацією, Великий Житин та село Радиславівка випадково до неї не були включені. Зважаючи на це, нині готуються відповідні зміни, і обидва маршрути будуть винесені на конкурс. Скоріше за все, це буде через місяць. Тим часом, щоб мешканці Великого Житина та Радиславівки могли діставатися до Рівного, ми внесли певні корективи в маршрут перевізника, який возить людей до Тучина, Горбова та Дроздова. Таким чином, окрім цих населених пунктів, він кілька разів на день заїжджає до Радиславівки та Великого Житина. На маршруті Гориньград-2 через Білу Криницю ситуація зовсім інша. Свого часу в село Гориньград-1 їздили автобуси підприємства «Рівнепасвантажтранс». З цього року керівництво підприємства написало заяву з відмовою обслуговувати цей маршрут. Водночас керівництво підприємства відмовилося возити людей до Антополя та Глинок. Пояснили своє рішення збитковістю маршрутів. Зараз до Гориньграду-2 заїжджають маршрутки підприємця, який виграв право на п’ять років перевозити людей до Гориньграду-2 через Шубків. Можливо, проїзд у нього дещо дорожчий, оскільки водії роблять більше коло. Втім, це поки єдиний вихід. Ми оголосили конкурс на маршрут до Гориньграду-2 через Білу Криницю, але бажаючих туди їздити поки немає.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також